    Subject: Re: Kraina renderów
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 21 Jun 2017 22:45:54 +0200

    > "Efektowność wizualizacji jest dowodem na to, jak wielki potencjał
    > drzemie w polskich projektantach i inżynierach"
    >
    > http://next.gazeta.pl/next/7,151003,21980962,zobacz-
    jak-bedzie-wygladal-polski-samochod-elektryczny.html
    #MTstream

    > Czy tylko ja mam wrażenie że tematem zajmują się głównie idioci nie
    > mający pojecia co samochody mają w środku i jak działają?
    >
    > "Konkurs ma pokazać jakiego samochodu chcą kierowcy w naszym kraju"
    >
    > Czerwonego zapewne. Zielone są do dupy.

    Mam wrażenie, że ten konkurs został zorganizowany tylko po to, żeby ew.
    podrzucić jakieś pomysły zawodowym projektantom. Bo jesli przyjmuje się
    tylko rysunki wykonane w Paincie to patronem powinien być jakiś dom
    kultury albo przedszkole.
    Ale w niektórych tych rysuneczkach czasami pojawiają się oryginalne
    spojrzenia na karoserię (co ma się nijak do ewentualnej zawartości).
    T.