  • 111. Data: 2005-01-07 20:01:18
    Temat: Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Grzegorz Janoszka
    <G...@S...pro.onet.pl> w artykule
    <news:slrncttau0.qkk.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh
    .edu.pl> pisze:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Eh, sprawdź wątek.

    Wątek? Udajesz że nie widzisz, tego, co napisałeś dwie linijki wyżej czy
    masz kłopoty z kwantyfikatorami?

    Do takich sieci, takiej wielkości, się będzie walić
    > switche Calalyst? Eh...

    Nie napiszę, jaki mamy sprzęt, żebyś nie przyjechał go ukraść, polaczku!
    ;-P

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 112. Data: 2005-01-07 21:54:24
    Od: GL <l...@v...krakow.pl>

    Dnia Fri, 07 Jan 2005 20:28:59 +0100, Łukasz Morawski
    <l...@c...bezczelny.net> napisał:

    > Grzegorzu lewa strona biezanowa nowego. Siec biezanow.net. Lacze od
    > TKTELEKOM do niedawna Frame/Relay z TPSA. Zalozone stowarzyszenie.
    > Nigdys Landrynka i Biezanow NET. Serwer postawiony z samba, sciepa ludzi
    > na duze dyski = duzo filmow.
    > Pierwsze lacze z lamy. Jest wszystko w dziale historia :)

    hehe no jak sie popisali ;-) przeciez wiadome bylo ze namierzenie mnie
    przez was to zaden problem, wiec nie rozumiem po co te popisy ;-) chodzilo
    o to zeby jawnie sie tym nie chwalic ale jak widze lubicie ludziom narobic
    klopotu w naszym spokojnym osiedlu :-)
    Ale za to historie przesledzili :-)

    Troche tylko zle kombinujesz i cienko doczytales, bo lacze nie tylko od TK
    - jakby nam przyszlo uniezaleznic sie od jednego operatora to bylo by
    ciezko :-/ a z tym serwerem to nie przesadzaj, kto by o zdrowych zmyslach
    dawal tam setki GB filmow ;-)

    pzdr

    greg

    --
    ---===<<<http://greg.biezanow.net>>>===---

  • 113. Data: 2005-01-07 22:24:15
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Grzegorz Janoszka wrote:
    > Wiesz, widziałem niezniszczalne skrzynki na sporej ilości potężnych
    > dybli w ścianie. I dyble wyszły z kawałkami cegieł. Dla polaczka nic
    > trudnego.
    Stare babcie nic nie slyszaly? Taki lomot slychac pewno i w
    "centaralach" tych sieci :)

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 114. Data: 2005-01-07 22:24:45
    Od: User <to@_nospam_.niezly.as>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > Wiesz, widziałem niezniszczalne skrzynki na sporej ilości potężnych
    > dybli w ścianie. I dyble wyszły z kawałkami cegieł. Dla polaczka nic
    > trudnego.

    Sorry ale ile kosztuje teraz switch? 100 pln? taki 8 portowy Dlink na
    przyklad? Takich switchy (tanich) uzywa sie w osiedlowkach, na rynku
    wtórnym bez dokumentow i napewno lekko zniszczony ile moze byc wart?
    20pln ? 30pln ? Poza tym kto kupi switcha (taniego) bez gwarancji ?

  • 115. Data: 2005-01-08 01:30:17
    Od: piotrek <k...@g...pl>

    BossMAN napisał:
    > Ale nie tylko blokowisk ale i dzielnic domków rodzinnych, jak również
    > terenów bardziej rozproszonych (wsie).
    > Wykorzystując np. istniejącą kanalizację ściekową lub przy okazji
    > nowobudowanych różnych rurociągów. I wtedy mamy załatwionego naszego
    > Jedynego Słusznego Operatora ;)

    Jak można wykorzystać istniejącą kanalizację ściekową? Dla mnie, jako
    człowieka niezbyt w temacie, pomysł brzmi trochę absurdalnie ;) Zaczynam
    sobie wyobrażać przewody wystające z sedesu.

  • 116. Data: 2005-01-08 01:36:14
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:slrncttau0.qkk.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.
    edu.pl,
    niejaki(a): Grzegorz Janoszka z adresu
    <G...@S...pro.onet.pl> napisał(a):

    > Eh, sprawdź wątek. Do takich sieci, takiej wielkości, się będzie walić
    > switche Calalyst? Eh...

    Uogolniajac ... problem kradziezy i wandalizmu przezywaja nie tylko
    osiedlowki ... jest niedaleko katowic osiedle gdzie w "szczycie sezonu" na
    kradzieze (wiosna, poczatek lata) mniej wiecej raz na tydzien zwijaja tepsie
    okolo kilometra kabla ....

    Podobny problem ma polozona niedaleko hurtownia komputerowa ... kradziez
    kabli tepsy srednio raz na 3 miesiace ... o dziwo ... netii tam nie kradna
    ;)

    Podejzewam ze w innych miejscach tez moze byc podobnie ...

    Co wiecej ... innym operatorom (nie bede wymienial) tez czasem cos zniknie

    Tak wiec uwazam ze kolejna "nagonka" jest nie na miejscu ....

    Adam Paluch

  • 117. Data: 2005-01-08 13:50:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> napisał
    w wiadomości
    edu.pl...
    <l...@S...bezczelny.net> wrote:

    > Wiesz, widziałem niezniszczalne skrzynki na sporej ilości potężnych
    > dybli w ścianie. I dyble wyszły z kawałkami cegieł. Dla polaczka nic
    > trudnego.

    to się w taki biznes w mordowniach gdzie mieszkają dresy i złodzieje nie wchodzi....

  • 118. Data: 2005-01-08 18:36:05
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Fri, 07 Jan 2005 23:24:15 +0100 I had a dream that Jakub Żukowski
    <j...@N...gmail.com> wrote:
    > Stare babcie nic nie slyszaly? Taki lomot slychac pewno i w
    > "centaralach" tych sieci :)

    Babcia spojrzała przez "judasza", zobaczyła trzech "młodych gniewnych",
    ale bała się wyjść na korytarz, bo ostatnio dostała w dziób.

  • 119. Data: 2005-01-08 18:36:39
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Fri, 07 Jan 2005 23:24:45 +0100 I had a dream that User <to@_nospam_.niezly.as>
    wrote:
> [...]
    > wtórnym bez dokumentow i napewno lekko zniszczony ile moze byc wart?
    > 20pln ? 30pln ? Poza tym kto kupi switcha (taniego) bez gwarancji ?

    No ale mnie o to pytasz? Zapytaj złodziei.

  • 120. Data: 2005-01-08 18:39:44
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Fri, 07 Jan 2005 20:33:21 +0100 I had a dream that Slawek 'IDEall' Fydryk
    <s...@g...invalid> wrote:
    > Bez sprawdzania watku, widac, ze teraz zaczynasz odwracac kota....

    Ja coś odwracam? Wiesz, ja w przeciwieństwie do wielu wypowiadających
    się w tym wątku, wiem, co piszę.

    No i o to własnie chodzi.