  • 11. Data: 2013-10-30 15:11:59
    Temat: Re: Kranik mechaniczny
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    James <n...@d...for.spam> wrote:

    > Po wymianie oleju i zatankowaniu wszystko było w porządku.

    Na szczęście nie odpaliłeś moto przed tą wymianą :)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 12. Data: 2013-10-30 15:19:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-30, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Na szczęście nie odpaliłeś moto przed tą wymianą :)

    A jakby odpalil to co by sie stalo?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2013-10-30 15:31:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > A jakby odpalil to co by sie stalo?

    Nic. Panewki i wałki będą smarowane jak do tej pory, nic się nie zmieni,
    film olejowy nie będzie zmywany, nic się nie pozaciera z czasem.

    Myśl.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 14. Data: 2013-10-30 15:33:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-30, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Nic. Panewki i wałki będą smarowane jak do tej pory, nic się nie zmieni,
    > film olejowy nie będzie zmywany, nic się nie pozaciera z czasem.
    >
    > Myśl.

    No wszystko sie zatrze w dwie minuty i stanie na amen...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2013-10-30 15:44:49
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 30 Oct 2013 14:33:19 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No wszystko sie zatrze w dwie minuty i stanie na amen...

    W DT wciąż dolewam oleju do paliwa i nic się nie popsuło!

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 16. Data: 2013-10-30 18:33:49
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski"

    > Znaczy spieprzony zaworek iglicowy nie wplywa na sprawnosc gaznika ?

    Zaworek może być dobry. Wystarczy jakiś paproch.

    --
    Hinek

  • 17. Data: 2013-10-30 20:15:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-10-30 15:33, AZ pisze:

    > No wszystko sie zatrze w dwie minuty i stanie na amen...

    Silnik pelen mieszanki paliwowo-olejowej na 90% nie odpali w ogole.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 18. Data: 2013-10-31 09:42:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-30, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Silnik pelen mieszanki paliwowo-olejowej na 90% nie odpali w ogole.

    No dlatego zapytalem co to strasznego moze sie stac od tego, ze silnik
    nie odpali...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2013-10-31 10:33:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-10-31 09:42, AZ pisze:

    > No dlatego zapytalem co to strasznego moze sie stac od tego, ze silnik
    > nie odpali...

    Ja mialem taki przypadek dwa razy. Silnik nie tylko nie odpalil ale
    nawet nie zakrecil. Chyba nie bylo juz w skrzyni korbowej miejsca na
    tloki :)

  • 20. Data: 2013-10-31 10:39:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-31, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ja mialem taki przypadek dwa razy. Silnik nie tylko nie odpalil ale
    > nawet nie zakrecil. Chyba nie bylo juz w skrzyni korbowej miejsca na
    > tloki :)

    No ja akurat mialem troche inna sytuacje bo po serwisie gaznikow zaworek
    nie trzymal co przy zasilaniu pompa dosc szybko wypelnialo komore spalania -
    silnik podobnie nie chcial krecic.

    --
    Artur
    ZZR 1200