  • Data: 2015-03-29 23:46:18
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Mar 2015 20:19:31 +0200, Marek napisał(a):
    > On Sun, 29 Mar 2015 19:19:20 +0200, "J.F."
    >
    > Jakoś setkom mln. ludzi w USA nie przeszkadza to, że nie muszą umieć
    > jeździć manualem, bo to jeszcze większa rzadkość niż automat tutaj. I
    > ceny automatów ich nie przerażają. Można? Można.

    Jakby benzyna byla po 1$ za galon i szeryfowie, to moze i u nas by nie
    preszkadzalo ze auto ma 6 litrowy silnik, srednia dynamike, ale po co
    - do osiagniecia 55 mph wystarczy.

    > Automat powinien być tak naturalnym rozwiązaniem jak alternator
    > zamiast prądnicy czy rozrusznik zamiast korby.
    > Typowy użytkownik samochodu nie powinien mieć świadomości, że coś
    > takiego jak skrzynia biegów istnieje.

    W zasadzie tak ... ale tu w Europie zatrzymalismy sie w rozwoju i
    jakos tylko tobie jednemu przeszkadza :-)

    > Nie spotkałem jeszcze automatu, w którym byłby problem z ruszeniem
    > pod górkę lub byłoby to jakoś uciążliwe dla gospodyni domowej z
    > Gdańska. To jest problem manuala.

    Tzn jak to sie robi ? Przestawia na Park, czy wciska hamulec, a potem
    puszcza i rusza ?

    > A czy ma to znaczenie?? Ważne, że można swobodnie rozmawiać bez
    > narzekania rozmowócy, że nie rozumie co się mówi.

    Jak k* swobodnie, skoro sie paruje nie z tym telefonem co trzeba ?

    > Ważne, że spełnia
    > podstawową funkcję: rozmowę podczas jazdy, bo chyba do tego to służy,
    > prawda?

    A gdzie tam, audiobooka ma odtwarzac, komunikaty z janosika glosno
    gadac, a rozmawiac to w sumie nie musi :-)

    > Może po co otwierać w ogóle?

    No wlasnie ...

    J,