-
Data: 2015-03-29 23:46:18
Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sun, 29 Mar 2015 20:19:31 +0200, Marek napisał(a):
> On Sun, 29 Mar 2015 19:19:20 +0200, "J.F."
>> Cena, kolego cena. No i inne koszty.
>> A najwyrazniej zmienianie biegow tym kilkuset milionow ludzi nie
>> sprawia trudnosci.
>
> Jakoś setkom mln. ludzi w USA nie przeszkadza to, że nie muszą umieć
> jeździć manualem, bo to jeszcze większa rzadkość niż automat tutaj. I
> ceny automatów ich nie przerażają. Można? Można.
Jakby benzyna byla po 1$ za galon i szeryfowie, to moze i u nas by nie
preszkadzalo ze auto ma 6 litrowy silnik, srednia dynamike, ale po co
- do osiagniecia 55 mph wystarczy.
> Automat powinien być tak naturalnym rozwiązaniem jak alternator
> zamiast prądnicy czy rozrusznik zamiast korby.
> Typowy użytkownik samochodu nie powinien mieć świadomości, że coś
> takiego jak skrzynia biegów istnieje.
W zasadzie tak ... ale tu w Europie zatrzymalismy sie w rozwoju i
jakos tylko tobie jednemu przeszkadza :-)
>> Istniejace istniejace. Tylko tam rozwiazane dawniej ... albo i nie.
> Nie spotkałem jeszcze automatu, w którym byłby problem z ruszeniem
> pod górkę lub byłoby to jakoś uciążliwe dla gospodyni domowej z
> Gdańska. To jest problem manuala.
Tzn jak to sie robi ? Przestawia na Park, czy wciska hamulec, a potem
puszcza i rusza ?
>> A dwa telefony obsluguje ? A2DP ma ?
> A czy ma to znaczenie?? Ważne, że można swobodnie rozmawiać bez
> narzekania rozmowócy, że nie rozumie co się mówi.
Jak k* swobodnie, skoro sie paruje nie z tym telefonem co trzeba ?
> Ważne, że spełnia
> podstawową funkcję: rozmowę podczas jazdy, bo chyba do tego to służy,
> prawda?
A gdzie tam, audiobooka ma odtwarzac, komunikaty z janosika glosno
gadac, a rozmawiac to w sumie nie musi :-)
>> No ale tez po co otwierac na maksa ?
> Może po co otwierać w ogóle?
No wlasnie ...
J,
Następne wpisy z tego wątku
- 30.03.15 00:09 Marek
- 30.03.15 00:44 J.F.
- 30.03.15 01:11 J.F.
- 30.03.15 01:31 A.L.
- 30.03.15 01:32 A.L.
- 30.03.15 01:37 A.L.
- 30.03.15 01:39 A.L.
- 30.03.15 08:38 nadir
- 30.03.15 09:53 J.F.
- 30.03.15 10:02 Ergie
- 30.03.15 10:13 Marek
- 30.03.15 10:14 RoMan Mandziejewicz
- 30.03.15 10:21 Marek
- 30.03.15 10:48 Marcin N
- 30.03.15 10:51 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=