-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Date: Thu, 16 Apr 2015 17:22:16 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <mgok34$cd2$2@node2.news.atman.pl>
References: <551bdc89$0$15678$65785112@news.neostrada.pl>
<551e55ae$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<551e6bcb$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<551e713b$0$15666$65785112@news.neostrada.pl>
<mfmnti$s0i$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mfom02$ri0$1@node1.news.atman.pl>
<ts9po402p9vu$.1rkgnscfde3hz$.dlg@40tude.net>
<551fe15a$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mfp7he$ev5$1@node2.news.atman.pl>
<b...@4...com>
<mgjn5c$jlt$1@node1.news.atman.pl> <mgjo9c$puc$1@dont-email.me>
<mgl90v$8cg$3@node1.news.atman.pl> <mgli1d$bgm$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1429197732 12706 46.21.210.209 (16 Apr 2015 15:22:12
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Apr 2015 15:22:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.6.0
In-Reply-To: <mgli1d$bgm$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560269
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-04-15 o 13:28, masti pisze:
>>>>>> To szkoda że nie spytaliście się tych znajomych kierowców ile
>>>>>> ton może przewieźć taka ciężarówka z automatem i dlaczego
>>>>>> nie wyparła jeszcze manuali z rynku ?
>>>>>
>>>>> Tyle samo co z ręczną.
>>>>>
>>>> Z tym że nie bardzo.
>>>> Kierowcy dostawczaków (do 3,5T) twierdzą że jak przeładujesz
>>>> automat to może stanąć pod górką. W przypadku skrzyni ręcznej
>>>> jak ruszył to dojechał. Na górkach tylko zwalniał.
>>>
>>> faktycznie. Jak wrzucił 10ton na pakę to nie dał rady. A na Flintstone'a
>>> dawał radę
>>>
>> Twoja wypowiedź dowodzi o braku rozeznania w temacie.
>
> jasne. bo przecież każdy samochód jest konstruowany po to by był
> przeładowany
>
Jak zwykle jesteś w błędzie.
Co nie wyklucza ze większość pojazdów co jakiś czas przeładowana
bywa. I wtedy boli jak stanie pod jakąś górką.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=