-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.e
ternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Date: Thu, 16 Apr 2015 17:37:13 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 34
Message-ID: <mgos09$us8$1@dont-email.me>
References: <551bdc89$0$15678$65785112@news.neostrada.pl>
<551e55ae$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<551e6bcb$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<551e713b$0$15666$65785112@news.neostrada.pl>
<mfmnti$s0i$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mfom02$ri0$1@node1.news.atman.pl>
<ts9po402p9vu$.1rkgnscfde3hz$.dlg@40tude.net>
<551fe15a$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mfp7he$ev5$1@node2.news.atman.pl>
<b...@4...com>
<mgjn5c$jlt$1@node1.news.atman.pl> <mgjo9c$puc$1@dont-email.me>
<mgl90v$8cg$3@node1.news.atman.pl> <mgli1d$bgm$1@dont-email.me>
<mgok34$cd2$2@node2.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 16 Apr 2015 17:37:13 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="4f5d90e17d9482c9c1b07ec92bebd843";
logging-data="31624";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18tulJeFjw9tpVdhdgeVKoW"
User-Agent: XPN/1.2.6 (Street Spirit ; Linux)
Cancel-Lock: sha1:U7j9q4x7/WjxSX2qhMXR22FKZso=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560277
[ ukryj nagłówki ]RadoslawF wrote:
> W dniu 2015-04-15 o 13:28, masti pisze:
>
>>>>>>> To szkoda że nie spytaliście się tych znajomych kierowców ile
>>>>>>> ton może przewieźć taka ciężarówka z automatem i dlaczego
>>>>>>> nie wyparła jeszcze manuali z rynku ?
>>>>>>
>>>>>> Tyle samo co z ręczną.
>>>>>>
>>>>> Z tym że nie bardzo.
>>>>> Kierowcy dostawczaków (do 3,5T) twierdzą że jak przeładujesz
>>>>> automat to może stanąć pod górką. W przypadku skrzyni ręcznej
>>>>> jak ruszył to dojechał. Na górkach tylko zwalniał.
>>>>
>>>> faktycznie. Jak wrzucił 10ton na pakę to nie dał rady. A na Flintstone'a
>>>> dawał radę
>>>>
>>> Twoja wypowiedź dowodzi o braku rozeznania w temacie.
>>
>> jasne. bo przecież każdy samochód jest konstruowany po to by był
>> przeładowany
>>
> Jak zwykle jesteś w błędzie.
> Co nie wyklucza ze większość pojazdów co jakiś czas przeładowana
> bywa. I wtedy boli jak stanie pod jakąś górką.
i to jest wina skrzyni?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
- 17.04.15 07:51 dddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=