  • Data: 2015-07-08 10:26:25
    Temat: Re: "Krosownica" Ethernet.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl> napisał w wiadomości
    news:559bf8e7$0$8384$65785112@news.neostrada.pl...
    > Cześć,
    >
    > Potrzebuję urządzania z trzema gniazdami RJ45: In, Out0, Out1 ;-),
    > działającego następująco:
    > Jeśli jest napięcie zasilające to połączone są ze sobą gniazda In i
    > Out1, jeśli nie ma napięcia zasilającego to gniazda In i Out0.
    > Jedyny problem, ma to przenieść, w stanie ustalonym, bez zakłócę sygnał
    > 100Base-TX.
    > Najchętniej zrobił bym to sobie samemu, ale jak przenieść bez zakłóceń
    > przez PCB i przekaźniki sygnał 100Base-TX.
    > Jakieś specjalne przekaźniki, a może coś z półprzewodników?

    Na pewno bardziej bym zaufał kontaktronom niż przekaźnikom, ale nie mam
    pojęcia o ile gorzej sygnał przechodzi przez przekaźnik.

    Nie znalazłem gotowego kontaktronowego przekaźnika przełącznego więc jeśli
    warunkiem bezwzględnym jest, aby jedno połączenie było dziłające gdy nie ma
    dostępnego żadnego zasilania to próbowałbym to zrobić na:
    http://www.tme.eu/pl/details/kc-90/kontaktrony/?gcli
    d=CNGazd6PqsYCFWbItAodO2gJUg
    nawijając na tym jakieś cewki (może szeregowe nawinięcie na wszystkich
    potrzebnych kontaktronach będzie łatwiejsze (mniej zwoi niż przy
    równoległym) do zrobienia, a może jedno uzwojenie wokół wszystkich....
    A jeśli zasilanie jest dostępne w obu sytuacjach to pewnie sterował bym na
    przemian jakimiś przekaźnikami kontaktronowymi SIL.

    P.G.