  • Data: 2015-07-08 11:03:52
    Temat: Re: "Krosownica" Ethernet.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mnimo3$j3v$...@s...chmurka.net...
    >Na pewno bardziej bym zaufał kontaktronom niż przekaźnikom, ale nie
    >mam pojęcia o ile gorzej sygnał przechodzi przez przekaźnik.

    >Nie znalazłem gotowego kontaktronowego przekaźnika przełącznego więc
    >jeśli

    Trzeba wiedziec co wpisac :-)

    http://www.tme.eu/pl/katalog/#id_category=112503&s_f
    ield=artykul&s_order=ASC&visible_params=2%2C914%2C69
    3%2C925%2C938%2C936%2C916%2C594%2C32%2C931&used_para
    ms=693%3A3065%3B

    SPDT, ale naja tez NC.

    >warunkiem bezwzględnym jest, aby jedno połączenie było dziłające gdy
    >nie ma dostępnego żadnego zasilania to próbowałbym to zrobić na:
    >http://www.tme.eu/pl/details/kc-90/kontaktrony/?gcl
    id=CNGazd6PqsYCFWbItAodO2gJUg

    ale maja tez fajne subminiaturowe, np
    http://www.tme.eu/pl/details/g6k-2f-rf-5dc/przekazni
    ki-elektromagn-miniaturowe/omron/g6k-2f-rf-5vdc/

    J.