  • Data: 2015-07-08 14:55:08
    Temat: Re: "Krosownica" Ethernet.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    >>>> ale maja tez fajne subminiaturowe, np
    >>>> http://www.tme.eu/pl/details/g6k-2f-rf-5dc/przekazni
    ki-elektromagn-miniaturowe/omron/g6k-2f-rf-5vdc/

    > Na cene prawde mowiac nie spojrzalem, sa i tansze
    > http://www.tme.eu/pl/details/g6k-2f-5dc/przekazniki-
    elektromagn-miniaturowe/omron/g6k-2f-5vdc/

    Ta już bardziej nudna i normalna.

    > Ciekawe co robi RF w nazwie ...

    Linkowany PDF potwierdza, że to, czego można się spodziewać:

    High Frequency Relay
    * New: Models with 3 GHz band available ("-T" versions)
    * Space-saving 1 GHz version with smaller ground terminal
    footprint is available. ("-S" versions)
    * Handles 1 A, 30 VDC discrete load and 1 W at 1GHz.

    --
    Jarek