    From: ddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Krótkie hasło na naklejke potrzebuje
    Date: Sun, 14 Feb 2016 07:56:25 +0100

    W dniu 13.02.2016 o 11:14, z pisze:

    > Nie wiem dlaczego zakładasz że było inaczej.
    > Wyprzedzam dwa tiry jadące za sobą ale w połowie doskakuje do mnie
    > zap... i chciałby żebym się miedzy tiry wciskał. Ja uważam że to
    > bezsensowne komplikowanie, stwarzanie niebezpieczeństwa, wydłużanie
    > mojego czasu podróży. Ale ten z tyłu uważa inaczej bo mu się spieszy.
    > Trudno ten z tyłu ma przerąbane. Musi z tym żyć :-)
    > Musi poczekać aż za drugim tirem zjadę na prawy pas.

    a ja zjeżdżam na prawy. Baa, jak się okazuje że ten szybki się pojawia,
    to włączam prawy kierunek jeszcze na wysokości pierwszego tira - żeby
    wiedział że zaraz zjadę, zaczął się rozpędzać i nie blokował mi lewego
    pasa. Niektórzy rozumieją, niektórzy ledwo gaz zaczną wciskać (albo
    wcale) a ja już wracam na lewy pas, bo widzę że to nie ma sensu.
    Niebezpiecznie się przy tym nie czuję. Ale na mnie błyskają światłami
    może raz na dwa lata i widzę wtedy że komuś blokuję ruch - a zdarza mi
    się jeździć autem, którym więcej niż 120 już się nie jedzie za
    przyjemnie i zjeżdżać trzeba dość często.

    Lukasz