  • 11. Data: 2010-04-06 20:56:00
    Temat: Re: Kto ma auto (+garaż) o szerokości ok. 183 cm ?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    A r t i e pisze:

    > Użytkownik "strach" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Aler trzeba wyjechać a wtedy nie da się popchnąć..

    Każde auto ma ucho holownicze. I nie ważne, że wyglądasz jak ćwierć
    Schwarzeneggera. Pary masz od zarąbania. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-04-06 20:57:17
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "A r t i e" <a...@g...pl> wrote in message

    > Aler trzeba wyjechać a wtedy nie da się popchnąć..

    Ale można wyciągnąć - za hak, za relingi, sposobów jest multum.

  • 13. Data: 2010-04-07 12:50:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 18:26:35 +0200, Papkin napisał(a):

    > zmiescic to sie zmiescisz, znajomi maja nowo wyboduwany domek z takim garazem -
    > taki projekt z dupy.

    Sami taką porażkę wybrali czy kupili gotowy? Bo aż mi się nie chce wierzyć
    w taki brak wyobraźni.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2010-04-07 21:42:33
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Sami taką porażkę wybrali czy kupili gotowy? Bo aż mi się nie chce
    > wierzyć w taki brak wyobraźni.

    projekt od projektanta, jakis gotowiec, gdyby przemysleli (na papierze nie
    kazdy widzi wady) to na pewno by cos pozmieniali. Garaz jak garaz, na upartego
    sluzy ok ale nie jest to komfortowe jesli sie ma cos wiekszego od DU TICO /
    126p :]

    Na pewno z pelnym autem sie nie wjedzie, pasazerowie out przed wjazdem, pozniej
    sam kierowca dosc ostroznie musi sie przytulic do prawej sciany (by jeszcze sie
    dalo przejsc - od tej strony wejscie do domu) ale i tak by miec miejsca na tyle
    by z lewej otworzyc drzwi auta i opuscic pojazd.

    Co roku producenci chwala sie "nowy model ma wiekszy rozstaw kol o ..." hmm
    auta rosna, a garaz wciaz ten sam :)

  • 15. Data: 2010-04-08 00:35:45
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > drzwi auta i opuscic pojazd.
    >
    > Co roku producenci chwala sie "nowy model ma wiekszy rozstaw kol o ..." hmm auta

    I drogi też wciąż te same, a wielkie auta są coraz bardziej masowe np. Mondeo.. Zdaje
    mi się że oni celowo robią te auta pod rynek
    USA gdzie 2/3 populacji czyli klienteli ma nadwagę, a rykoszetem te same auta lądują
    w EU..

  • 16. Data: 2010-04-08 11:54:27
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    A r t i e pisze:
    > Auta: Peugeot 407, Alfa 159, Audi A4 B8 i inne.
    >
    > Zastanawiam się czy zmieszczę się takimi w moim garażu, który ma
    > szerokość 225 cm.

    Może skuć tynki albo nawet skuc co nieco sciane w miejscu gdzie kierowca
    otwiera drzwi ?

    :-)

    Faktem jest ze nawet w swiezo zbudowanych szeregowcach w Wawie widzialem
    podobnie zabawne garaze. Powiedzialbym ze Ci architekci jezdza
    skuterami ale ostatnio taki jeden znajomy przyjechal... Dodge Nitro
    :-)

    KJ i garaz 8 x 3

  • 17. Data: 2010-04-08 14:17:59
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 8 Apr 2010 00:35:45 +0200, A r t i e napisał(a):

> [...]
    Zdaje mi się że oni celowo robią te auta pod rynek
    > USA gdzie 2/3 populacji czyli klienteli ma nadwagę, a rykoszetem te same auta

    Auta coraz większe, ale miejsca w środku wcale nie przybywa
    proporcjonalnie... Gdzieś te wszystkie gwiazdki muszą zmieścić ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl