eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKto ma pierwszeństwo? › Re: Kto ma pierwszeństwo? Będący na pasie zewnętrznym.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Jankol" <b...@w...pl.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <m4pg7p$fub$1@node2.news.atman.pl> <m57vtt$dtr$1@node2.news.atman.pl>
    <5479ded2$0$2659$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5fpe6$mrm$4@usenet.news.interia.pl>
    <547cd28c$0$21560$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5ipck$3br$1@usenet.news.interia.pl>
    <548128cf$0$2660$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5t0sp$ope$1@usenet.news.interia.pl>
    <548461d3$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <m61sva$3sm$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <m61sva$3sm$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Kto ma pierwszeństwo? Będący na pasie zewnętrznym.
    Date: Wed, 10 Dec 2014 16:19:42 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 54
    Message-ID: <548864a2$0$21544$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 94-229-213-76.static.espol.com.pl
    X-Trace: 1418224802 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 21544 94.229.213.76:3144
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551661
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości
    news:m61sva$3sm$1@usenet.news.interia.pl...
    > On 2014-12-07 15:18, Jankol wrote:
    >> Przestał być wjeżdżającym w momencie gdy zajął pas ruchu na rondzie
    >> i jego kierunek jazdy jest zgodny z osią zajętego pasa.

    > No wlasnie nie, tak nie jest.

    Co nie jest ?
    Przecież pytałeś się, cytuję :
    "Jak tylko ocenisz kiedy przestal byc wjezdzajacycm - po 10? 20? 30
    metrach? "
    To ci odpowiedziałem jak wyżej.

    > Gdyby tak bylo to mozna by bylo sie
    > pakowac z podporzadkowanej przed pojazdy jadace glowna droga i w
    > momencie kolizji to co - bedziesz tlumaczyl, ze najechanie bo ty juz
    > byles na drodze? Bzdura. Wymusiles. O jakimkolwiek uprawnieniu mozesz
    > mowic po jakis 50-100m od wjazdu jesli nikomu nie utrudniles ruchu. A na
    > nieduzym rondzie te 50 metrow to jakis drugi zjazd albo i dalej.

    Uprawnienia to mam natychmiast po zajęciu pasa zewnętrznego,
    ale pod warunkiem, że nikt tym pasem nie jechał
    (albo był wystarczająco daleko) i nikt nie zamierzał wjechać na ten pas.

    >> Rozmiar nie ma znaczenia. Przepisy dotyczące pierwszeństwa są takie same dla
    wszystkich
    >> skrzyżowań (w tym również i dla rond) niezależnie od rozmiaru.
    >
    > No to patrz punkt pierwszy :)

    Punkt pierwszy, gdzie ?

    >> Jeżeli jest kolizja na rondzie przy zjeździe to znaczy, że będący na pasie
    >> wewnętrznym wjeżdżał na zajęty pas zewnętrzny i doszło do zderzenia.
    >> Winny jadący z wewnętrznego na zewnętrzny.
    >
    > Napisalem ci jak powinno dzialac rondo oraz to, ze z pewnoscia widzisz,
    > ze tak wlasnie byc powinno dzialac.
    > mk4

    W tym wątku nie dyskutuję jak powinno działac rondo, tylko dyskutuję
    jak należy jechać zgodnie z PoRD, więc uzasadniaj na podstawie PoRD.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: