  • 171. Data: 2016-08-21 17:58:50
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
    news:op.ymga4lhhctg864@hopeit.linksys...
    W dniu 16.08.2016 o 14:31 HF5BS <h...@j...pl> pisze:

    > Tak jak PKP? Jakoś tam to nie dało dobrego rezultatu.

    No, sam widzisz Waść!
    Ja już wieszczylem to, gdy Biuro Numerów wyprowadzano do Ciechanowa, łącząc
    to ze stolicą dwoma megabitami.
    Że pójdzie w koszty, a potem się rozmyje na drobne, jakoś tak. No - i się
    spełniło.
    Ale jak to bywa, dzień bez podziałów/zmian/itd., dniem straconym.
    Najgorsze, że chyba wszędzie tak jest.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski

  • 172. Data: 2016-08-22 16:26:42
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sat, 20 Aug 2016 23:16:24 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Mamy w Polsce wypaczony obraz tej profesji

    Być może ty masz. O mnie wiesz trochę za mało, aby wypowiadać się w
    moim imieniu.

  • 173. Data: 2016-08-22 16:51:50
    Od: slawek <f...@f...com>

    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > minionym. Oni nie mają odruchu oszczędznia,...

    Człowiek powinien kierować się w swych świadomych decyzjach Rozumem.
    Psa, gdyż to bezrozumne bydlę, tresuje się tak że działają odruchy
    warunkowe, jak to pięknie opisał akademik Pawłow. Jak oto widać
    "odruch oszczędzania" to bajeczka dla tych mniej rozgarniętych,
    którzy wolą oglądać reklamy zamiast samodzielnie myśleć.

  • 174. Data: 2016-08-22 16:53:34
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sun, 21 Aug 2016 12:27:20 +0200, "Bo(o)t Manager"
    <b...@U...wp.pl> wrote:
    > Branie routera od dostawcy internetu, jeśli jest możliwość wzięcia
    tylko
    > modemu podchodzi pod zboczenie.

    A jeżeli nie ma możliwości wyboru to?!

  • 175. Data: 2016-08-22 17:44:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan slawek napisał:

    > Być może ty masz. O mnie wiesz trochę za mało,

    Dostatecznie dużo jednak, by móc ocenić umiejętność
    czytania ze zrozumieniem.

    > aby wypowiadać się w moim imieniu.

    Profesja rzecznika nigdy mnie nie pociągała.

    Jarek

    --
    W zawodzie wikinga najbardziej cenię sobie gwałcenie.

  • 176. Data: 2016-08-22 19:18:07
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 22 Aug 2016 17:44:59 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Profesja rzecznika nigdy mnie nie pociągała.

    Użyłeś liczby mnogiej. Czyli wypowiedziałeś się w imieniu wszystkich
    będących w Polsce. Ja jestem w Polsce. Więc wypowiedziałeś się także
    w moim imieniu, choć nie upoważniłem cię do tego. Kwestia podstaw
    logiki formalnej.

  • 177. Data: 2016-08-22 20:03:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan slawek napisał:

> [...]
    > będących w Polsce. Ja jestem w Polsce. Więc wypowiedziałeś się także
    > w moim imieniu, choć nie upoważniłem cię do tego. Kwestia podstaw

    No właśnie, kwestia podstaw. Twierdzenia dotyczące o mnogości przeliczalnej
    powinny zawierać kwantyfikator. Ponieważ kwantyfikatory bywają dwojakiego
    rodzaju, ten nadmiar bytów niektórych myli, w trakcie czytania peszy i
    wprowadza w zakłopotanie. Ja użyłam kwantyfikatora egzystencjalnego,
    czasem zwanego małym. Ten drugi jest ogólny, czyli wielki. Trzeba umieć
    odróżniać. Da się tego nauczyć.

    Zbiór przesłanek przydatnych w ocenie zdolności czytania ze zrozumieniem
    mogłem teraz poszerzyć o przesłanki wskazujące na stopień opanowania
    logiki formalnej.

    Jarek

    PS
    Wypowiadałem się w swoim imieniu. Jak zawsze. I niezależnie od tzw. punktu
    siedzenia.

    --
    Łatwo z domu rzeczywistości zajść do lasu matematyki, ale nieliczni tylko
    umieją wrócić.

  • 178. Data: 2016-08-23 07:14:45
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 22 Aug 2016 20:03:47 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Zbiór przesłanek przydatnych w ocenie zdolności czytania ze
    zrozumieniem
    > mogłem teraz poszerzyć o przesłanki wskazujące na stopień opanowania
    > logiki formalnej.

    Cóż, jak mawiał ks. Tischner, jest trzeci rodzaj prawdy.

    Jeżeli jakiś cwaniaczek pisze "w Polsce ludzie nie lubią czytać" to
    jaki kwalifikator został użyty? Dla ułatwienia przemyśl sobie (masz
    na to parę dni, poszukaj, może Wikipedia, użyj Google) co oznacza
    zdanie "są w Polsce ludzie, którzy nie lubią czytać".

    I muszę cię zmartwić: jeżeli chodzi o czytanie ze zrozumieniem to
    najwyraźniej masz z tym bardzo duże problemy. Bo nie potrafisz nawet
    zrozumieć jaki jest temat dyskusji. Przypomnę: dlaczego oferta Orange
    dla firm SOHO jest pod wieloma względami mało atrakcyjna w porównaniu
    do oferty niby tego samego Orange dla osób fizycznych? W
    szczególności, co wynika ze specyfiki grupy, oczekiwać należałoby
    odpowiedzi skoncentrowanych na szczegółach technicznych.

    Zamiast tego mamy radosne gaworzenie nt. rzeczy zupełnie nie
    związanych z tematem.

    Wracając do logiki: oferta Orange zawiera, magiczny doprawdy zwrot
    "prędkość do X mega", gdzie X jest oczywiście jakąś wartością. Od
    tego ile wynosi X zależy wysokość opłat.

    Nie trzeba być geniuszem, ani ukończyć liceum Batorego w W-wie, aby
    sprawdzić: gdy X jest 600 megabitów na sekundę, to przy 9600
    kilobitów na sekundę Orange wywiązuje się z umowy. Ba, nawet przy
    okrągłym zero też. Jeżeli macie jakieś wątpliwości, to poczytajcie
    sobie co pisze Orange na stronie WWW.

    Oczywiście, sensownie byłoby gdyby w umowie wpisana była minimalna
    przepustowość. Ale zamiast tego jest maksymalna. Czyli Orange po
    prostu wpisuje że nie da więcej i zostawia sobie możliwość dawania
    mniej. Na pocieszenie: nie tylko Orange tak robi.

  • 179. Data: 2016-08-23 09:22:04
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-08-23 o 07:14, slawek pisze:
    > nie potrafisz nawet
    > zrozumieć jaki jest temat dyskusji.

    Obawiam się, że nie trafiłeś z oceną.

    > Przypomnę: dlaczego oferta Orange
    > dla firm SOHO jest pod wieloma względami mało atrakcyjna w porównaniu do
    > oferty niby tego samego Orange dla osób fizycznych?

    A gdzieś ty to wyczytał? o_o
    Wróć do pierwszej wypowiedzi i przeczytaj ze zrozumieniem:
    "za co płaci się w abonamencie w Orange biznesowym około 200 PLN"

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 180. Data: 2016-08-23 09:41:34
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 23 Aug 2016 09:22:04 +0200, Akarm <a...@w...pl> wrote:
    > "za co płaci się w abonamencie w Orange biznesowym około 200 PLN"
    [przy 1Mbps i beznadziejnym routerze plus zrywki co kwadrans]

    No właśnie, potrafisz odpowiedzieć na to pytanie?

    Oj, coś mi się widzi że nawet taki bystrzak jak ty... nie ma pojęcia.