    From: "T.V." <s...@z...hell>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kto wygeneruje SimLock code dla W610i ?
    Date: Wed, 23 Aug 2017 21:05:29 +0200

    Dnia Sun, 6 Aug 2017 22:41:44 +0200, Witold Rodzeń [vmobile.com.pl]
    napisał(a):

    > Użytkownik "Przyjazny" napisał w wiadomości grup

    > Cześć,
    > Zajmuję się tym (blokady simlock) od 2000 r. Do tych modeli (SE na
    > platformie DB2020) do narzędzia, które wygeneruje poprawny kod NCK na bazie
    > IMEI nie dotarłem.
    > Prawdopodobnie nigdy nie powstało.
    >
    > Simlock potrafię usunąć, ale za pomogą narzędzi, które wymagają połączenia
    > telefonu z komputerem za pomocą kabla USB.
    > Jeśli nie znajdziesz nikogo bliżej, można telefon przesłać do naszego
    > serwisu i pomogę w tej sprawie.
    >
    > Tu znajdziesz namiary:
> [...]

    Zapomniałem o telefonie :-)
    OK, OK, ale nie wiem, czy gra jest warta świeczki, po prostu jest sobie
    taki telefonik z lockiem i pomyślałem, że może by sie kiedys przydał,
    ale...
    Telefon wart tyle co paczka zapałek, sam list bedzie kosztował więcej tam i
    z powrotem :D

    Dzieki koledzy za chęci, ale chyba zrobię z niego tarcze i postrzelam z
    wiatrówki :D