  • 11. Data: 2014-03-23 13:14:27
    Temat: Re: Ktoredy- Lublin-B. Biala
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:532ecb6e$0$2159$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w
    > wiadomości news:532dffaf$0$2374$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mielec-Tarnów dostępne dla samochodów terenowych :( Można stracić
    > zawieszenie.
    > Wojtek

    moj typ byl krasnik-annopol-sandomierz-pacanow-tarnow i od krakowa myslalem
    przez wadowice, kalwarie ale Maciek pisze ze dziurawo...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 12. Data: 2014-03-23 14:22:51
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dziurawo i kiepsko oznakowane.

    Z dziurami to standard, oznakowanie niepotrzebne bo jedziesz prosto :)
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 13. Data: 2014-03-23 14:38:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Mar 2014 14:22:51 +0100, wowa napisał(a):

    > Z dziurami to standard, oznakowanie niepotrzebne bo jedziesz prosto :)

    Jest pare nieintuicyjnych miejsc - np. trzeba skrecic w boczna droge, a
    drogowskazu brak. Rok temu bylo tez troche wykopkow i jakies objazdy,
    tradycyjnie oznakowane tylko dla miejscowych znawcow terenu.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 14. Data: 2014-03-23 21:03:43
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Można ominąć przez miasto, koło browaru. Natomiast jeśli pomarańczowi
    > nie organizują jakiejś rozrywki, to całkiem spokojnie się jedzie. Może
    > by jakiś tambylec podał aktualne warunki?

    Jak muszę, to właśnie przez miasto jadę - prosta droga, ale jednak to
    miasto i nie tylko ja mam taki pomysł :)

    Trzeba przeżyć... jakoś...

    Miłego.
    Irek.N.

  • 15. Data: 2014-03-23 21:04:54
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > A nie wiem czy dobrze myslisz - juz jedno rozkopanie zacheca do
    > omijania ulicy. Kolejne na tej samej nie jest juz tak uciazliwe - tzn
    > uciazliwosc wynika z pierwszego.

    Ok, rozumiem, ale zatkanie (całkowite) drogi powoduje, że ruch przenosi
    się do miasta. Gdyby robili kawałkami - każdy by zcierpiał i miasta nie
    zapychał. Chyba :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 16. Data: 2014-03-24 11:04:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-03-23 12:54, *wowa* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Mielec-Tarnów dostępne dla samochodów terenowych :( Można stracić
    > zawieszenie.

    Różowo nie jest, ale bez przesady :) kiepski odcinek to Radomyśl Wielka
    - Lisia Góra (nie cały).
    Jeżdżę tamtędy często i zawieszenie mam ciągle w dobrej kondycji

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 17. Data: 2014-03-24 20:08:16
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > moj typ byl krasnik-annopol-sandomierz-pacanow-tarnow i od krakowa
    > myslalem przez wadowice, kalwarie ale Maciek pisze ze dziurawo...

    w tamta strone pojechalem jak wyzej, nie ma jakiejs tam strasznej tragedii
    na 52
    wracalem tychy-zawiercie-jedrzejow-kielce-krasnik, tychy poszly sprawnie,
    tak sobie mi sie jechalo na odcinku siewierz-szczekociny- spory ruch i nie
    bardzo gdzie wyprzedzac

    czasu nie sposob porownac, bo wracalem w deszczu momentami naprawde mocnym,
    ale pierwsza trasa bardziej mi odpowiadala

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl