    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kupa przestrodze...
    Date: Sun, 2 Jul 2017 10:57:38 +0200

    > "Olaf Frikiov Skiorvensen" 2...@4...com

    > Przed USB szeregowym był RS. :) Skok tedy ogromny!!! USB1 dawał aż 1 MB/s!
    > Ethernet 10 Mb/s dawał na RG58 100 kB/s -- chyba szybkość dyskietki. :)

    Skąd Ty taką prędkość wytrzasnąłeś?
    Podziel sobie 10Mb na ramki.

    Przypomnij sobie jeszcze stacje bezdyskowe i Win 3.11 instalowany z
    opcją /n.

    > RG58 to antena do CBRadia. :) (TV ma 75 ohm, CBR ma 50 ohm)

    Mylisz pojęia.

    RG58 to medium, takie samo, jak przykładowo kabel kat. 5e.
    A kablem można puścić różne sygnały, można też nim zasilić lamkę w
    akwarium ;)

    > Ciekawe, jak sprawuje się USB-C -- mam w notebooku, ale tylko w nim.
    > Nawet przewodu nie mam.

    Zwykły USB 3.1 w innym opakowaniu.

    > W obu laptopach mam CDRW -- ale nie mam jak włożyć tam HDD. :)
    > Adaptery IMO są zbyt drogie.

    Kilkadziesiąt zł. za niezły sprzęt.
    Chyba, że nietypowy laptok, wtedy nie dedykowany adapter, tylko
    uniwersalny. Chyba nawet jeszcze tańszy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam