  • Data: 2018-09-20 01:25:01
    Temat: Re: Kupuję
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Sep 2018 18:10:47 +0200, Bok napisał(a):

    > Kiedy u nas wejdzie moda na takie samochody, każdy tylko duże większe,
    > jak największe, byle większe od somsiada a ja po nowym roku kupuje:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=oYERBk6TTSc

    Ooo... czy to mechaniczna dźwignia, do fizycznego przełączania nastaw
    centralnego dyfra, czy tylko joystick dla picu?

    Bo jeśli prawdziwa, mechaniczna wajcha, to znaczy że Suzuki po parunastu
    latach wiecznie blokujących i zacinających się elektrycznych układów
    przełączenia napędu, w końcu poszło po rozum do głowy i zastosowało
    mechaniczny wyszukiwacz, który w razie czego dużo łatwiej będzie odblokować
    pomagając sobie choćby sprzęgłem.