    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kwarantanna 2
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <c...@g...com>
    <5e7f9815$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <f...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <3...@g...com>
    Date: 29 Mar 2020 20:59:58 GMT

    > Na kurierów z łapanki nie biorą. A jak wymyślili Rzymianie chcącemu
    > nie dzieje się krzywda.

    Łatwo ci powiedziec bo nie masz pojecia o ich pracy.

    > Nie masz co próbować ukrywać że w przeciągu
    > minuty napisałeś skrajnie różne odpowiedzi.

    Nadal nie zrozumiałes wiec nadal pozostajesz przy swoim.
    Ale ze ostatnio pisałes ze nie jestes krowa...

    > A jak byś pomyślał przed
    > napisaniem kolejnej to byś musiał wymyślić że zrobienie badania trwa
    > dużo dłużej jak dostarczenie paczki.

    Nie musi. Dowod, wymaz i do widzenia.

    > Zwłaszcza że teraz nie
    > podpisuje się odbioru. Zamówiłem makaron, make, kurier przywiózł i
    > zostawił na klatce. Przez domofon powiedział że tak zrobi i że nie
    > muszę podpisywać. Inna sprawa że ludzie też by mogli wziąć na
    > wstrzymanie i kupować z dostawą tylko to co jest niezbędne do
    > przeżycia. Po to żeby maksymalnie oszczędzić kurierów.

    Bo zamowiłes makaron. A inni zamawiaja paczki po 10-20kg.
    kurier musi je wniesc na 2-3 pietro. Czasami 2-3 paczki.
    Duzo trudniej zachowac srodki ostroznosci niz takiemu technikowi co
    niesie przy sobie jakies małe pol kilogramowe opakowanie na probke.
    Pomijam to ze chyba nie sadzisz ze kurierzy dostali od firm 200
    rekawiczek na dzien o maseczkach nie wspominajac.

    Jeszcze raz powtorze - nie masz pojecia wiec wybaczam ci ze pleciesz trzy
    po trzy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton