    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: LAN kablowo-bezprzewodowy
    Date: Sun, 5 Jul 2009 13:51:44 +0200

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h2pioh$fp3$1@news.interia.pl...

    > w celu...? Mozesz mnie oświecic? Człowiek sie całe zycie uczy...

    Celow jest duzo... skoro ma dostep do internetu, to ma tez dostep do sieci
    lokalnej i pozwala odtwarzac streamingi z sieci lokalnej (czytaj - z
    domowego peceta). Oczywiscie nie jest to takie proste, jak DVD odtwarzajace
    DIVX (bo trzeba sie przebic przez DLNA i jego zabezpieczenia antypirackie),
    ale jak najbardziej mozliwe.
    Sa broadcasty internetowe, ktore mozna odbierac za pomoca LANu, pewnie
    znajdzie sie tez pare innych zastosowan....
    Podobno da sie tez aktualizowac firmware tego telewizora :D przez internet,
    ale nie wiem, czy to nie plotki...
    Generalnie jest to tez pewna alternatywa dla kabli transmisyjnych typu Jack,
    SCART czy HDMI (oczywiscie ze swoimi ograniczeniami), gdzie zrodlo
    transmisji jest nieco... dalej :)

    Pozdrawiam
    Michal