  • Data: 2016-10-28 20:16:22
    Temat: Re: LED czy LCD? Polizingowy?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> http://www.techrepublic.com/blog/windows-and-office/
    get-a-better-view-in-windows-7-by-adjusting-dpi-scal
    ing/

    > Nie używam windowsów :) Anyway, żadne toolsy do poprawy wyglądu/ostrości
    > krawędzi czy czcionek nie dają takiego odwzorowania jakie jest przy
    > użyciu natywnej rozdzielczości monitora. Nie należy też zapominać że
    > okna niektórych programików pomocniczych czy okna konfiguracyjne innych
    > programów nie dadzą się dowolnie powiększać. Maja stałą wielkość w
    > pikselach i kropka. Mam tak z gkrellm, całkiem przydatnym programikiem.
    > W 1920 mało co widzę w jego okienku bez przystawienia nosa do ekranu :)
    > Dlatego nie należy przesadzać z natywną i należy się dobrze zastanowić
> [...]

    Hmmm, pracuje w natywnej, dpi dostosowalem do moich potrzeb, wszystkie
    programy graficzne z ktorych korzystam nie maja z tym problemu,
    przegladarki www, TB, Filezilla, LibreOffice i dlugo by wymieniac tez
    wyswietlane sa poprawnie. Prawde powiedziawszy nie zetknalem sie jeszcze
    z aplikacja lub gra, ktora nie trzymalaby czcionek w odpowiedniej,
    czytelnej wielkosci; choc nie zaprzeczam, ze gdzies cos takiego moze sie
    trafic. Co wiecej - obecnie 1920x1200 to wcale zaden hi-end. Po prostu
    dobra rozdzielczosc do pracy przy grafice. Zreszta fonty tez lepiej
    wygladaja.