  • 1. Data: 2016-10-28 17:38:22
    Temat: LED czy LCD? Polizingowy?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witajcie!
    Czy opłaca się kupić monitor uzywany LED czy może LCD?
    SPOILER:

    Myślę o tym modelu:
    http://allegro.pl/ideal-led-fujitsu-b23t-6-full-hd-p
    ivot-rok-gwaran-i6176760486.html

    Ma 23 i Pivota?

  • 2. Data: 2016-10-28 17:49:01
    Temat: Re: LED czy LCD? Polizingowy?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-28 17:38, Smok Eustachy wrote:
    > Myślę o tym modelu:
    > http://allegro.pl/ideal-led-fujitsu-b23t-6-full-hd-p
    ivot-rok-gwaran-i6176760486.html
    > Ma 23 i Pivota?

    Nikt tego nie wie, producent utajnił te dane:

    https://sp.ts.fujitsu.com/dmsp/publications/public/d
    s-display-b23t-6-led.pdf

  • 3. Data: 2016-10-28 17:52:42
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    ivot-rok-gwaran-i6176760486.html

    > Nikt tego nie wie, producent utajnił te dane:
    >
    > https://sp.ts.fujitsu.com/dmsp/publications/public/d
    s-display-b23t-6-led.pdf

    Miał być wykrzyknik. Przecież wiem że ma pivota. ALe czy kupować LED czy
    LCD?

  • 4. Data: 2016-10-28 18:03:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Oct 2016 17:38:22 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

    > Myślę o tym modelu:

    A czemu nie 4:3? Co, będziesz oglądał głównie panoramiczne filmy?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2016-10-28 18:12:54
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > A czemu nie 4:3? Co, będziesz oglądał głównie panoramiczne filmy?

    no np.
    A jak coś to se przekręcę pivota. Nie no panorama. Tak, Panorama
    lepsiejsza.
    Ale co brać>
    Takiego LEDa, czy nie LED
    Czy np taki?
    http://allegro.pl/nec-multisync-ea223w-22-5ms-pivot-
    displayport-fv-i6143863790.html

  • 6. Data: 2016-10-28 18:23:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Oct 2016 18:12:54 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

    > Czy np taki?

    Sam se zobaczysz że wcale ci nie będzie się chciało kręcić ekranem i
    będziesz ślepił literki :) IMO rozdziałka rzędu 1900 jest za duża. Nie
    zdołasz we wszystkich aplikacjach ustawić odpowiednio duże czcionki.
    Ja bym brał coś z rozdziałką rzędu 1600, 4:3, ok. 22" i matrycą IPS
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2016-10-28 18:25:06
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-10-28 17:38, Smok Eustachy wrote:
    > Witajcie!
    > Czy opłaca się kupić monitor uzywany LED czy może LCD?

    raczej LED czy CCFL

    tu jest kilka ciekawych informacji

    http://www.infobyte.hr/blog/134/ccfl-vs-led-screen-b
    acklight-is-led-really-better/

  • 8. Data: 2016-10-28 18:25:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    będziesz ślepił literki :) IMO rozdziałka rzędu 1900 jest za duża. Nie
    zdołasz we wszystkich aplikacjach ustawić odpowiednio duże czcionki.
    Ja bym brał coś z rozdziałką rzędu 1600, 4:3, ok. 22" i matrycą IPS, a
    podświetlenie rzecz drugorzędna. jak się trafi to diodowe ale jakby był
    tani na świetlówkę to też bym brał.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2016-10-28 18:52:58
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Ja bym brał coś z rozdziałką rzędu 1600, 4:3, ok. 22" i matrycą IPS, a
    > podświetlenie rzecz drugorzędna. jak się trafi to diodowe ale jakby był

    Mam 24" 1920x1200, nie doswiadczylem problemow ze zby malymi czcionkami.
    W laptopie 17" ta sama rozdzielczosc, po zmianie dpi w Windowsie tez
    jest ok.

  • 10. Data: 2016-10-28 19:07:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Oct 2016 18:52:58 +0200, atm napisał(a):

    > Mam 24" 1920x1200, nie doswiadczylem problemow ze zby malymi czcionkami.
    > W laptopie 17" ta sama rozdzielczosc, po zmianie dpi w Windowsie tez
    > jest ok.

    192x1440, zobacz jakie małe czcionki w górnym lewym rogu:
    http://www.wyslij-plik.pl/pokaz/945718---an82.html
    I nie umiem ustawić większych, co nie znaczy że się nie da :) Ale jak
    dotychczas nie wpadłem na trop. Czyli kłopoty są ...
    --
    Jacek
    I hate haters.