  • Data: 2017-08-29 11:02:42
    Temat: Re: [LOT] czytanie kodu
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 19:08:14 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Co ci szkodzą używane? Eeepc są na tyle solidnie zrobione że nie
    > przeszkadza im bycie używanym. Uzyteczny, w sensownym stanie, do zabawy
    > w pociągu wyszarpiesz za 100zl. Ukradną - mała strata. I można oddać bez
    > żalu kibolowi w zamian za komplet zębów. Same zalety.

    ja mam aspire one, (kupilem za niecale 200 zeta) lezy i sie kuzy w szafie, uzywam go
    raz na rok dwie godziny gdy jest burza lub wylacza prad a musze pogadac ze znajomymi
    z netu (ogolnie
    wole duze kompy ciegla mysle czy nie kupic wielkiego telewizora takiego wielkosci 2/3
    drzwi i na nim czytac net grac w lola i kodowac - nie wiem jakby to wyszlo)

    tak wogole to updatowalem go z 7 do 10tki i nie wiem czy to bylo zbyt dobrympomyslem
    bo o ile na 7ce byl juz dosyc wolny to na 10tce (mimo ze wole 10tke o wile bardziej)
    jest jescze wolniejszy - najrozsadniej byloby przeinstalowac na nim xp-ka imo - ale
    nie mam czasu na takie zabawy ;c