  • Data: 2017-08-29 12:09:12
    Temat: Re: [LOT] czytanie kodu
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Aug 2017 02:02:42 -0700 (PDT), fir
    > tak wogole to updatowalem go z 7 do 10tki

    Cały wic w tym, że ma być: tani, z Linuksem, z USB/Wifi/BT, aktualnie
    produkowany i mały, raczej bez HD i udziwnień.

    Po co? Do podpinania elektroniki różnej, np. programatorów, LUFA i co
    tam jeszcze.

    Dlaczego tani? Bo jak pójdzie z dymem przez cokolwiek (a to się
    zdarza) to straty będą mniejsze.

    Dlaczego Linux? Bo MS świruje coraz bardziej ze sterownikami. Sorry,
    ale po co mam się z tym babrać, jak mogę użyć prawdziwego systemu
    operacyjnego nad którym to ja mam 100% kontroli? Do tego odpadają
    problemy z wirusami itp.

    USB po to, żeby te programatory było jak dołączyć. Czyli najlepiej i
    2.0, i 3.1, i ewentualnie C. Ale jak będzie zwykłe 2.0 też będzie ok.
    BT LE ułatwia życie, ostatecznie dongle jest też jakąś możliwością.
    Stare LPT i COM da się załatwić przejściówką z USB.

    Dlaczego aktualnie produkowany, a nie jakiś z odzysku? Bo jak się
    sfajczy to wystarczy kupić drugi taki. Bo jak coś nie teges to nie
    muszę się zastanawiać: czy to ja coś źle robię, czy poprzedni
    właściciel używał go zamiast gumowego kurczaka?

    Dlaczego mały? Bo ma się zmieścić obok lutownicy, programatora,
    oscyloskopu i sam nie wiem jeszcze czego.

    Dlaczego bez HD? Bo poza systemem niewiele na nim będzie. To nie
    komputer pod Visual Studio. (Ale jeżeli dałoby się, to czemu nie?)

    Dlaczego bez udziwnień (2 w 1, Optimus, ekran haptyczny)? Bo nie chce
    mi się walczyć z konfiguracją Linuksa aby to jakoś obsłuzył.

    Ale poza jakimś Kiano z Biedronki (czy da się zlinuksować?) nic nie
    widać.

    Chyba że dałoby się przestawić na Linuksa jakiś tablet.