eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG zapach spalin › Re: LPG zapach spalin
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: LPG zapach spalin
    Date: Wed, 13 Mar 2019 20:11:38 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <q6bklc$1fc$1@node2.news.atman.pl>
    References: <q4lo2d$73g$1@node1.news.atman.pl> <q684np$fa9$1@node1.news.atman.pl>
    <5c879b2e$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <q68qkv$dup$1@node2.news.atman.pl> <q68v7i$7kh$3@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <q692r2$ci7$1@node1.news.atman.pl> <q693g3$mb8$1@node2.news.atman.pl>
    <q6944j$ci7$4@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-46-76-203-243.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1552504300 1516 46.76.203.243 (13 Mar 2019 19:11:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Mar 2019 19:11:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    In-Reply-To: <q6944j$ci7$4@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2652267
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-03-12 o 21:17, Shrek pisze:
    > W dniu 12.03.2019 o 21:06, Lewis pisze:
    >
    >> Ja na ogół doświadczam czego innego, ale ja to tylko turbo na warsztat
    >> biorę. Może w tych kapciach 1.4, czy 1.6 autkalibracje jakoś działają
    >> (o ile samochód na benzynie działa właściwie a zazwyczaj nie działa,
    >> pomimo iż CEL nie świeci)
    >
    > Ja parę razy ustawiałe accorda 1.8 i po autokalibracji na stagu wiele
    > nie było do poprawy - sprawdzałem na korekty krótkoterminowe.

    Do pełni szczęścia można było się jeszcze z sonda szerokopasmową
    przejechać ;)

    >> ale w turbo gdzie OL często wchodzi już przy 30% obciążenia to
    >> autokalibracją można sobie stroić... ;)
    >
    > Poważnie to od 30% w OL chodzi - to skąd wiadomo, że to wogóle dobrze na
    > PB działa?

    AFR i EGT mierzysz i wiesz czy wszystko jest jak należy. Ale powiedz mi
    ilu gazowników posiada i co najważniejsze poprawnie używa tych sond?

    Bardzo często spotykam się z opinią gazowników że za krótki CL i nic
    wystroić nie mogą...

    Softy benzynowe jak piszę pod turbo, które ma być często upalane CL
    kończę przy około 0,3bara boosta (max 1.2-1.4) I wówczas faktycznie
    partacze mają problem, ale silnik nie dostaje w dupę jak klient go
    będzie gniótł przy AFR 14.7 przy 0.9bara i EGT pod 1000.

    >> Łatwość zapalenia CEL zależy od konkretnego sterownika, jeden jest
    >> wrażliwy do tego stopnia że minimalna odchyłka spowoduje tryb awaryjny
    >> a drugi będzie jechał w 25% korekty bez żadnych oznak...
    >
    > Myślałem, że wszytko ma 20-25% "tolerancji". Dlatego pisałem,, że jak
    > jest check to już bardzo słabo.

    To zależy od konkretnego sterownika i tego jak producent podszedł do
    tematu CEL,


    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: