  • 11. Data: 2016-09-11 00:54:22
    Temat: Re: LT1083CP - czy to może być oryginał?
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    kriters pisze:
> [...]
    [..]

    > A gdzie ta informacja ?

    5 strona, reference voltage

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 12. Data: 2016-09-11 01:14:23
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-09-11 00:54, AlexY wrote:
    > [..]

    > 5 strona, reference voltage

    To chyba mamy inną dokumentację. U mnie tam jest tabela ELECTRICAL
    CHARACTERISTICS i nawet jest reference voltage ale nic nie wskazuje na
    to, że
    to jest od masy. Za to na 12 mam

    "The LT1083 develops a 1.25V reference voltage between
    the output and the adjust terminal (see Figure 1)."

    Zresztą wydaje mi się, że wszystkie takie stabilizatory (LM317 i
    podobne) tak
    działają.

  • 13. Data: 2016-09-11 08:09:49
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-09-11 o 00:54, AlexY pisze:
    > [..]

    > 5 strona, reference voltage

    To jeszcze byś musiał znaleźć nogę podłączoną do masy i jesteśmy w domu ;)

    Pozdrawiam

    DD

  • 14. Data: 2016-09-11 12:01:59
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-09-10 23:12, Artur Miller wrote:
> [...]
    =17942&start=25

    > Chińczyki mogą mieć po jakiejś produkcji. A pewność uzyskasz jedynie
    > po kontakcie z LT...
    >
    > a.

    Napisałem do nich ale wątpie czy ktoś mi w ogóle odpowie. Pewnie nikt
    nie będzie tracił
    czasu na dochodzenie w sprawie moich 2 sztuk układów.

  • 15. Data: 2016-09-11 14:16:48
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Dariusz Dorochowicz pisze:

    > To jeszcze byś musiał znaleźć nogę podłączoną do masy i jesteśmy w domu ;)

    Masz rację, scalak nie ma masy a opornik pomiarowy jest wpięty do
    wyjścia. Nigdy nie przepadałem za regulowanymi stabilizatorami.

  • 16. Data: 2016-09-11 14:20:45
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    kriters pisze:
    [..]
> [...]
    > the output and the adjust terminal (see Figure 1)."
    >
    > Zresztą wydaje mi się, że wszystkie takie stabilizatory (LM317 i

    Dokumentacja ta sama.
    No i masz rację, zapomniałem że on masy nie ma (a przez to
    zabezpieczenia zwarciowego) a dalej PDFa nie przewijałem. Skoro masz tam
    1V zamiast 1.25V to masz wadliwy albo podróbkę. Może być z oryginalnej
    linii produkcyjnej zapakowany przed kalibracją.

  • 17. Data: 2016-09-11 15:07:45
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-09-11 o 14:20, AlexY pisze:
    > kriters pisze:
    > [..]
    > Dokumentacja ta sama.
    > No i masz rację, zapomniałem że on masy nie ma (a przez to
    > zabezpieczenia zwarciowego)

    A nie ma? Jak patrzę na charakterystyki i podane parametry to
    zabezpiecznie zwarciowe jest. I nie bardzo widzę w czym brak masy miałby
    przeszkadzać.

    Pozdrawiam

    DD

  • 18. Data: 2016-09-11 15:10:10
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-09-11 o 14:16, AlexY pisze:

    > Masz rację, scalak nie ma masy a opornik pomiarowy jest wpięty do
    > wyjścia. Nigdy nie przepadałem za regulowanymi stabilizatorami.

    Ja też nie, a już pochodne LM317 to w ogóle. Minimalny prąd obciążenia
    na poziomie miliamperów to był OK jakiś czas temu, teraz jak widzę 100mA
    max i coś koło 5mA min to tak dziwnie to wygląda.

    Pozdrawiam

    DD

  • 19. Data: 2016-09-11 17:45:11
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Dariusz Dorochowicz pisze:

    > A nie ma? Jak patrzę na charakterystyki i podane parametry to
    > zabezpiecznie zwarciowe jest. I nie bardzo widzę w czym brak masy miałby
    > przeszkadzać.

    Puszczenie 10A prądu zwarciowego to według Ciebie zabezpieczenie
    przeciwzwarciowe?
    strona 7 wykres LT1083 Short-Circuit Current

    Jeśli regulator nie ma podanej informacji o potencjale masy to nie jest
    w stanie rozróżnić pełnego obciążenia od zwarcia.

  • 20. Data: 2016-09-11 18:21:39
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-09-11 o 17:45, AlexY pisze:

    > Puszczenie 10A prądu zwarciowego to według Ciebie zabezpieczenie
    > przeciwzwarciowe?
    > strona 7 wykres LT1083 Short-Circuit Current

    A dlaczego nie? Gdzie widzisz problem? To nie jest bezpiecznik. On ma
    zagwarantować odpowiedni prąd na wyjściu i nie dać się spalić.

    > Jeśli regulator nie ma podanej informacji o potencjale masy to nie jest
    > w stanie rozróżnić pełnego obciążenia od zwarcia.

    Dlatego ma ogranicznik prądu. Klasyczny. Aha, chodzi Ci o to, że nie ma
    układu z podcięciem? No nie ma. Ale z tego co pamiętam to mało który
    stabilizator ma, przynajmniej te poplularne. Raczej jak już to
    połączenie ogranicznika prądu z zabezpieczeniem termicznym. Podcięcie to
    raczej we wzmacniaczach.

    Pozdrawiam

    DD