  • 21. Data: 2016-09-11 19:07:19
    Temat: Re: LT1083CP - czy to może być oryginał?
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Dariusz Dorochowicz pisze:

    > A dlaczego nie? Gdzie widzisz problem? To nie jest bezpiecznik. On ma
    > zagwarantować odpowiedni prąd na wyjściu i nie dać się spalić.

    Problem widzę w definicji, mówię czego nie ma a Ty że ma, tyle że to
    jest ogranicznik prądu.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 22. Data: 2016-09-11 19:09:28
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-09-11 o 19:07, AlexY pisze:

    > Problem widzę w definicji, mówię czego nie ma a Ty że ma, tyle że to
    > jest ogranicznik prądu.

    :)

    Pozdrawiam

    DD

  • 23. Data: 2016-09-11 21:39:24
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-09-11 12:01, kriters wrote:

    > Napisałem do nich ale wątpie czy ktoś mi w ogóle odpowie. Pewnie nikt
    > nie będzie tracił
    > czasu na dochodzenie w sprawie moich 2 sztuk układów.
    No i niestety:

    "Niestety nie wiem i nie mogę tego sprawdzić. Portal Allegro nie jest
    naszym autoryzowanym kanałem dystrybucyjnym i nie jesteśmy w stanie
    prześledzić drogi produktu. Numery z obudowy nie wskazują na konkretną
    serię. Zresztą tą obudowę wycofaliśmy już jakiś czas temu.
    Możemy układy poddać badaniu w fabryce, ale odpłatnie - będzie to
    całkowicie nieopłacalne dla Pana, koszt zaczyna się od 2000,- dolarów..."