  • Data: 2019-06-25 19:07:40
    Temat: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-25 o 15:37, LordBluzg(R) pisze:
    > No przecież. Nie po to kupuje się nowy telefon, żeby w dniu zakupu był
    > starym modelem z 2017/18 :>

    A ja sprawdzam czy działa płynnie i odpowiada moim potrzebom.
    Na własnej skórze przekonałem się że 3-letni flagowiec S7 Du...y nie urywa.

    > To nie jest samochód, że traci na wartości 30%

    Sprzedawałeś kiedyś? Nowy nie rozpakowany faktycznie trzyma cenę. ale
    zdejmij folie i zobaczysz jak kształtuje się cena. ;-)

    Ja uważam że wydawanie całej pensji na telefon w polskich realiach jest
    co najmniej niemądre ;-)
    Zwłaszcza widząc co wyprawiają producenci i ich projektanci i
    programiści ;-)