eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaLaboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001 › Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
  • Data: 2011-02-03 15:56:14
    Temat: Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 03 Feb 2011 14:27:53 +0100, J.F. napisał(a):

    > No a skad wiesz ?

    bo to mi zadano to pytanie... :-D

    > Jesli ten pomiar jest istotny, to i folie trzeba czasem skalibrowac ..
    > albo kupic nowa co rok do kalibracji :-)

    właśnie mam wysłać do sprawdzenia w laboratorium ;)

    > No to w czym problem ? Piszesz ze miarke metalowa nalezy sprawdzac co
    > dwa lata w samym zakladzie, naklejasz date sprawdzenia i wiecej sobie d*
    > nie zawracasz.

    Przyrządy wzorcowe co trzy lata, produkcyjne w papierach co pół roku, tak
    jest u nas przyjęte. Z tą datą sprawdzenia to nie tak prosto, bo
    przyrządy wzorcowe muszą mieć aktualne świadectwa wzorcowania, więc
    trzeba je wysyłać do laboratorium, resztę sprawdza się na miejscu.

    > Ale nowe sprawdzasz, bo skad wiesz ze sie chinczykowi maszyna nie
    > przestawila i dzis metr ma 950mm.

    :-)

    --
    pzdr