  • Data: 2019-06-13 20:23:18
    Temat: Re: Ładowanie elektryka w osiedlowym garażu
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-13 16:38, p...@g...com wrote:
    > Nie. To producenci którzy nie potrafią szybko naładować aku próbują to wmówić
    lemingom ;-)

    No nie umieją, ale akurat przekonują, że się szybko ładuje. Obiektywnie
    jednak takie ładowanie jest kulą u nogi. Chyba, że sporadycznie, pisałem
    o wyjeździe na urlop, albo ... podczas nocnego parkowania. To nocne
    ładowanie daje zresztą możliwość wyrównania dziennego i nocnego używania
    energii. Więc to nie jet tak, że sobie ładujemy w garażu bo nie mamy
    stacji tylko zasadniczo dlatego, że to jest dobra okazja. Podobnie w
    nocy ładujemy komórki bo wtedy nie są użytkowane.