    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ladowanie smartfona w samochodzie
    Date: Mon, 20 Jun 2016 13:33:05 +0200

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > [...]
    >
    > Jest standard USB 9V 2A zjeżdżający do 5V 3A ale powinno negocjować z
    > telefonem podniesienie napięcia...

    Ja myślałem raczej o tych które dają 5V, ale 700/900/1200/1500mA
    Póki co wyczytałem że ładowarka musi mieć zwarte D+ i D-, w innych
    wariantach włożony między nie rezystor, albo jakiś inny dzielnik między +
    GND i złączami danych (ale to chyba dla Apple).
    ---
    No ale skoro daje te 9V to może właśnie taki jest.