-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweakn
ews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 24 Apr 2010 23:09:13 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Lambda wąskopasmowa a AFR
References: <4bd35b10$1@news.home.net.pl>
In-Reply-To: <4bd35b10$1@news.home.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <4bd35df7$0$17083$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.133.6
X-Trace: 1272143351 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17083 83.28.133.6:41934
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2275150
[ ukryj nagłówki ]to pisze:
> Chcę napisać skrypt który na podstawie odczytów z sondy wąskopasmowej
> oszacuje AFR. Wiem, że to będzie tylko przybliżenie, ale na razie musi
> wystarczyć. Mam jednak pewne wątpliwości:
>
> - Jak wiadomo sonda ta oscyluje w zakresie 0...1 V. Sądzę, ze powinienem
> brać pod uwagę maksima sinusoidy, mam racje?
Sonda wąskopasmowa działa bardzo progowo i nie wyliczysz nią AFR.
Jeżeli sygnał oscyluje, to znaczy że lambda jest w okolicach 1 i to
wszystko co wiadomo o AFR.
Reszta zakresu wskazań sondy wąskopasmowej nie jest mianowana i nic
ciekawego z takiej sondy nie wyczytasz.
Jak chcesz zrobić to dobrze, to zamontuj dodatkową sondę szerokopasmową
i z niej obliczysz dokładny AFR.
Po to właśnie zaczęto je montować w samochodach - żeby ECU wiedziało
jaka jest lambda, a nie tylko że oscyluje wokół jedynki.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.10 23:16 to
- 24.04.10 23:35 Tomasz Pyra
- 25.04.10 12:18 to
- 25.04.10 12:21 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=