  • 11. Data: 2009-01-07 23:17:42
    Temat: Re: Lampa błyskowa do Canon 350D
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" napisał
    > tylko roznica w cenie poglebila - calkiem niedawno 580EXII byla za
    > niewiele ponad 1000zl.
    dolar i euro poszły w górę

  • 12. Data: 2009-01-07 23:50:51
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > Stoje przed podobnym dylematem - i strasznie sie gryze odnosnie mocy
    > lampy. 430EXII powinna wystarczyc... ale to 58 kusi... ostatnio sie tylko
    > roznica w cenie poglebila - calkiem niedawno 580EXII byla za niewiele
    > ponad 1000zl.

    580 do dostania za 1300 w sklepie który podałemw Wesołej w wątku o plecakach
    Lowepro innego kolegi

    trzeba sie śpieszyc bo nowa partia po 1450, a w wielu sklepach widziałem po
    1600...........

    Sebastian

  • 13. Data: 2009-01-08 13:42:59
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    akara0 pisze:
    > Użytkownik "Mateusz Papiernik" napisał
    > dolar i euro poszły w górę

    To nie tlumaczy wzrostu roznicy miedzy 430 a 580 - ich ceny zmienily sie
    nieproporcjonalnie wzgledem siebie.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW