  • 121. Data: 2016-03-13 15:44:01
    Temat: Re: Laptop dla nastolatki
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2016-03-13 o 11:14, szemrany pisze:
> [...]

    W Platformie w momencie jej tworzenia nalazło się być może sporo ludzi,
    którzy "chcieli dobrze", ale wyszło tak, jak wyszło. Bo gdy do władzy
    doszła, to masowo napływać tam zaczęli pieczeniarze, wazeliniarze i
    karierowicze, że o łapownikach, sprzedawczykach (łapownik nie jest aż
    tak pozbawiony skrupułów jak ci ostatni) i swołoczy gorszego sortu nie
    wspomnę. Większość też "chce dobrze", ale ma przy tym realistyczną
    świadomość, że "dla wszystkich nie wystarczy". Dlatego robią dobrze...
    sobie, i ewentualnie swym protegowanym (nie za darmo oczywiście).
    No ale ludzie, którzy na nich chcą nadal głosować - są "zdrowi" na
    ciele, a jedynie - naiwni jak dzieci! Ot, lemingi.

    > No cóż, za klapki na oczach każdy musi odpokutować własnym tyłkiem.

    Otóż często cudzym! W demokracji jest tak, że jedni (szary tłum)
    przegłosują rozdawnictwo, a inni (tacy, co to by chcieli zostać
    przedsiębiorcami, albo już na drobną skalę - są) - ponoszą największe
    koszta tegoż. Bo rekiny doskonale się dogadują z rządzącymi, kto by u
    żłoba nie był. A lud? No cóż: "Vulgus vult decipii, ergo decipiatur".

    > I żebyś nie miał łatwo z szufladkowaniem... nie jestem pisowcem, nie
    > jestem moherem, dziecko nieochrzczone, ale na religię chodzi, żeby
    > samo mogło podjąć decyzję.

    Protestanci, i wielu pokrewnych im - chrzczą się gdy osiągną pełnoletniość.

    > ps. niedawno sam plułem na to co Ty teraz, ale poczytałem,
    > poanalizowałem fakty, przemyślałem i wspieram mniejsze zło.

    Nie łudzę się, że PiS jest złem "niezbyt dużym", bo jego zapędy
    socjalistyczne (w odmianie _łagodnie_ narodowej!) - doprowadzą
    niechybnie do gospodarczej katastrofy. Czemuż Jarosław znów premierem
    nie uczynił p. Prof. Zyty Gilowskiej?? Przecież się sprawdziła, i
    nakręciła gospodarkę na wiele lat!

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 122. Data: 2016-03-13 18:44:08
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/13/2016 6:14 AM, szemrany wrote:

> [...]
    >
    > ps. niedawno sam plułem na to co Ty teraz, ale poczytałem, poanalizowałem
    > fakty, przemyślałem i wspieram mniejsze zło.

    to by miało sens, jeśli by na takich lekcjach były omawiane również inne
    religie, czy mające znaczenie sekty i kulty, a nie tylko jedyna słuszna
    katolicka agenda.
    poza tym, żyjemy w XXI i ten czas, dzieciaki mogły by spędzić w znacznie
    bardziej pożyteczny, dla siebie czy przyszłego społeczeństwa sposób, lub
    choćby by w wieku lat nastu nie popadać w depresje czy inne borderliney.
    religia moze powinna być uczona na wydziałach socjologii, albo
    politykoznawstwie, żeby wiedzieć jak ochronić kraj, który w konstytucji
    ma wpisanie rozdział kościoła od państwa, od wpływów ludzi wierzących w
    zabobony, albo choćby potrafiły dobrać odpowiedni zasilacz do grafy. <rs>

  • 124. Data: 2016-03-13 22:00:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 13 Mar 2016 09:01:56 +0100, z napisał(a):

    > W teorii niby tak a do czego to prowadzi to widzieliśmy przez ostatnie
    > kilkanaście lat.

    A jakieś konkrety?

    > A jaki masz pogląd na finansowanie partii politycznych?

    Zasadniczo taki, jak na finansowanie działaczy związków zawodowych. Chcecie
    - proszę bardzo, finansujcie wypłaty dla tego działacza z własnych składek.
    Wiesz - zadziwiające jest, jak skuteczna zaczyna być kontrola poczynań
    delikwenta, jak jeden z drugim czuje, że z własnej kieszeni delikwenta
    wypłatę sfinansował.

    > Albo inne instytucje, komisje, fundacje, instytuty...

    Fundacje to jednakowoż raczej przejrzystość finansową muszą zachowywać. Czyż
    nie?

    > ciach
    >
    > Generalnie uważam że mimo błędów i wypaczeń ;-) każda złotówka wydana na
    > kościół, dana kościołowi to dobrze zainwestowane pieniądze.
    > Ale to trzeba postrzegać świat szerzej niż tylko medialne hity o
    > pedofilii i tylko wśród księży.

    Dobrze zainwestowane pieniądze gdyż i ponieważ?

    > Tylko że to kierowcy nie ogarniają przepisów ruchu drogowego.
    > Sam byłem świadkiem dwóch potrąceń i kilka razy omal nie dostałem zawału.

    Ogarniają, tylko mają we dupie. A policja woli stać z suszarkami. Co
    zrobiłeś, by na niebezpiecznym przejściu pojawiał się patrol?

    [ Q: Moze mi ktos doradzic jakas gre, ktora moze sie spodobac drugiej ]
    [ polowie?? A: Wstępna. (XMAX, pl.rec.gry.komputerowe) ]

  • 123. Data: 2016-03-13 22:00:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 13 Mar 2016 10:17:31 +0100, szemrany napisał(a):

    > Poczekajmy, aż się Przemku dorobisz swojego dzieciaka... gwarantuję na
    > 100%, że to pytanie osobiście uznasz za głupie.

    Jak ja qrfa lubię ten ,,argument" pt. ,,będziesz miał dziecko to
    porozmawiamy".

    [ Nie ma co płakać and rozlanym mlekiem; toż to nie piwo. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 125. Data: 2016-03-13 22:00:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    JaNus pisze tak:

    > Aha, ale tu mam zagwostkę, bo tylko na komputerze
    > mogę odtwarzać, bo jest to audio w formacie MP4. Jak to
    > przekonwertować na MP3-kę? Jakimś łatwodostępnym softem.

    Jest cudowny program Pazera Free Audio Extractor

    tylko trzeba pobierać ze strony autora bo chamstwo podkleja wirusy do
    popularnych programów. No i sprawdzać md5

    http://www.pazera-software.com/products/audio-extrac
    tor/

    drugi cudowny program wyrównuje głośność mp3

    http://mp3gain.sourceforge.net/

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 126. Data: 2016-03-13 22:02:49
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 13 Mar 2016 09:14:54 +0100, Maciek napisał(a):

    > Napisałem _ewentualnie_, ze względu właśnie na ten rzekomo powszechny
    > katolicyzm narodu. Szkoły są finansowane przez gminy. Jeśli gmina mocno
    > katolicka i mieszkańcy zdecydowaliby się na tego typu uprzejmość, to nie
    > widzę problemu. Niewykluczone, że to nieodpłatne udostępnianie mogłoby
    > dotyczyć także innych religii.

    Byś się nie zdziwił. Jednak moim zdaniem - jeżeli KRK za użytkowanie jego
    własności śpiewa sobie rynkowe ceny, to nie widzę powodu, by w drugą stronę
    nie miało to działać tak samo.

    [ The Guv: There are inmates and there are convicts. [...] So, which are ]
    [ you gonna be? Richard B. Riddick: Me? I'm just passin' through. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 127. Data: 2016-03-13 22:02:49
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 13 Mar 2016 13:44:08 -0400, rs napisał(a):

> [...]
    > ma wpisanie rozdział kościoła od państwa, od wpływów ludzi wierzących w
    > zabobony, albo choćby potrafiły dobrać odpowiedni zasilacz do grafy. <rs>

    Zadam jedno pytanie - ile jest godzin religii w porównaniu do matematyki,
    chemii, biologii, fizyki i historii?

    [ Humanity's overrated. (Gregory House "House M.D. 1x01 Pilot") ]

  • 128. Data: 2016-03-13 22:13:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Stregor pisze tak:

    > Mój inny znajomy, używający laptopa służbowo, ma na nim zajęte
    > 40GB jakoś - i ani grama więcej. Ale jego narzędzie pracy to
    > przeglądarka, gdzie ma wszystkie swoje "systemy" więc co najwyżej
    > windows mu puchnie.

    http://piterpro.private.pl/img/ssd_2016-03-13_220603
    .png

    ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 129. Data: 2016-03-14 07:43:50
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > A teraz ogarnij zderzenie z rzeczywistością.

    Zapewne jak się chce to można. W mojej szkole moje dzieci miały na
    pierwszych lub na ostatnich jak dotychczas. Są w klasie 4 i 6 obecnie.

    > Ależ oczywiście. Lekcje etyki są, plan zajęć ustawiany też odpowiednio. Jest
    > cudownie, tylko jacyś wredni ludzie się czepiają.

    Być może, z mojego punktu widzenia jest OK, co nie znaczy, że taka jest
    reguła.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 130. Data: 2016-03-14 07:44:16
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2016-03-12 o 15:50, szemrany pisze:

    > Kolejny prawicowiec? :-P

    praworęczny :)

    --
    Pozdrawiam,