  • 141. Data: 2016-03-14 10:07:56
    Temat: Re: Laptop dla nastolatki
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2016-03-14 o 09:00, Maciek pisze:
    > Szczęście?
    > Zobacz sobie plany lekcji przedstawianej przez kogoś wcześniej szkoły:
    > http://www.szostka.uznam.net.pl/index.php?option=com
    _content&view=article&id=68&Itemid=99

    Kliknąłem pierwszy link:
    http://www.eswinoujscie.nazwa.pl/sp6/index.php?optio
    n=com_content&view=article&id=102&Itemid=124

    Religia 2x na pierwszych lekcjach

    Drugi:
    http://www.eswinoujscie.nazwa.pl/sp6/index.php?optio
    n=com_content&view=article&id=115&Itemid=137

    religia na drugiej lekcji, nieładnie :(

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 142. Data: 2016-03-14 14:54:03
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 14 Mar 2016 09:07:52 +0100, BaSk napisał(a):
    > Bogowie nie istnieją.

    Skąd wiesz? Może od innego ateisty?

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 144. Data: 2016-03-14 15:30:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 14 Mar 2016 08:20:29 +0100, szemrany napisał(a):

    > Uhmm.. to poczytaj o fundacji Owsiaka albo Urszuli Jaworskiej.

    Masz jakieś kwity na fundację Owsiaka? To kicaj do prokuratury.

    [ Got it all wrong, holy man. I absolutely believe in God... ]
    [ And I absolutely hate the fucker. (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]

  • 143. Data: 2016-03-14 15:30:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 14 Mar 2016 14:54:03 +0100, Marek napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skąd wiesz? Może od innego ateisty?

    Udowodnij, że istnieją...

    [ Nie wierzę, że żonaci mężczyźni żyją dłużej niż kobiety. Im się tylko ]
    [ czas bardziej dłuży. (Sir Peter Ustinov) ]

  • 145. Data: 2016-03-14 15:53:03
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Mon, 14 Mar 2016 15:30:35 +0100, Przemysław Ryk wrote:

    > Masz jakieś kwity na fundację Owsiaka? To kicaj do prokuratury.

    Być może w Twoim otoczeniu donosicielstwo jest standardem, ale mnie jakoś
    osobiście obrzydza. Wybacz.

    --
    howgh
    szemrany

  • 146. Data: 2016-03-14 15:54:36
    Od: szemrany <s...@o...off>

    > Udowodnij, że istnieją...

    Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia nie obwieszczają tego
    całemu światu.

  • 147. Data: 2016-03-14 15:55:35
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 marca 2016 15:32:57 UTC+1 użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > Udowodnij, że istnieją...

    Religia to nie nauka. Tego się nie udowadnia. Tego się uczy dzieci w szkole w krajach
    fanatyzmu religijnego takich jak Somalia, Iran, czy Polska. Uczy się ich żeby nie
    próbowały używać rozumu do odróżniania dobra od zła, miłości od nienawiści, wolności
    od niewolnictwa, przyjaciela od wroga, uprzejmości od pedofilii itd. Tam im mówią co
    jest czym, nic nie trzeba myśleć. Krzyknij im Got Mit Uns, albo Allah Akbar, albo
    Idiot Wojna Narodnaja Swiaszczennaja Wojna i od razu wkoło robi się wesoło.

  • 148. Data: 2016-03-14 16:07:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2016 14:54:03 +0100, Marek napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skąd wiesz? Może od innego ateisty?

    A ty skąd wiesz że istnieją? Mama z tatusiem wbili do makówki? Dorośnij
    wreszcie. Wpadnij kiedyś na jakieś forum ludzi rozumnych to ci wyjaśnią
    dlaczego pogląd że bogowie nie istnieją jest dużo lepszy niż ten że
    istnieją. Ja nie trudnię się prostowaniem ścieżek głupcom. Ograniczam
    się do skontrowania niemądrego pogladu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 149. Data: 2016-03-14 16:16:45
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/14/2016 3:15 AM, szemrany wrote:

    > Owszem, ale o innych religiach opowiada mu tato, więc ma świadomość
    > różnorodności. A on sam i tak jest mocno sceptyczny, twierdzi, że świat
    > powstał z wybuchu, bo oglądał o tym film i że coś tam ścimniają na religii
    > ;-)

    skoro mu tata opowiada, to może mu również opowiedzieć o tej szopce w
    Watykanie. dla mnie, szkoda czasu dzieciaka, który może spożytkować, na
    coś bardziej pożytecznego. choćby robienie na drutach czy krav maga.
    powiem szczerze, ze ja nie rozumiem, dlaczego w ogóle się rozmawia o
    takich zabobonach i dlaczego wywierają one ciągle tak poważny wpływ na
    nasze życie i to w wielu jego ważnych aspektach.

    > Odpowiedzialny rodzic dba także o inne aspekty życia potomka, to chyba
    > oczywiste. Albo powinno być oczywiste... bo może rzeczywiście różnie z tym
    > bywa.

    owszem, ale życie rożnych ludzi, rodzin jest rożne i czasami, nawet
    odpowiedzialny rodzic, może nie dawać sobie rady z zadbaniem o wszystkie
    istotne aspekty życia potomka, mimo szczerych chęci. wtedy te role
    chętnie wypełniają, różnego rodzaju sekty, czy choćby koledzy/koleżanki
    z rogu ulicy. <rs>

  • 150. Data: 2016-03-14 16:52:10
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/14/2016 3:18 AM, szemrany wrote: