  • Data: 2014-11-05 01:26:45
    Temat: Re: Laptop z Win 8.1
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-11-03 17:52, Użytkownik marfi napisał:

> [...]

    Powiedział bym że to dodatkowa korzyść z posiadanie szybkiego
    procesora.
    Wyciszanie głośników też ma wady, często siedzę obok włączonego kompa
    i jeśli ktoś mnie zawoła po jakimś komunikatorze to z wyłączonym
    dźwiękiem nie będę o tym wiedział.

    Omijanie takich stron jest dobrym rozwiązaniem ale nie do końca
    skutecznym, dostajesz linka na grupach, wchodzisz na stronę
    nieznaną a tam łubudu po głośnikach.

    > Firefox+ Adblock i Noscript pozwalają zapomnieć o takich problemach :)

    Nie pozwalają jeśli filmik czy nagranie jest elementem strony.