  • Data: 2018-11-03 20:05:19
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 03 Nov 2018 19:55:53 +0100, ToMasz wrote:
    > podałem Ci propozycje. ideapad 320 i5 seria 8, ssd, 8giga ramu, mx150.
    > dostaniesz go za 2500zł. To jest najlepszy stosunek wydajności do ceny.

    Pięć lat temu kupiłem do biura kilka laptopów Lenovo, z serii B-coś. Cena
    była bardzo atrakcyjna więc spodziewałem się że to będzie tandeta na 2
    lata - a wcale nie, laptopy działają bez problemu do dziś. Lenovo ma
    faktycznie bardzo dobry stosunek cena/jakość. Jedyna wada którą mogę
    wymienić w tych laptopach "B" to brak zaczepów ekranu - przez co ekran
    sam się otwiera jak się go niesie, albo klekocze podczas jazdy
    samochodem. Bardzo to irytujące. Po zdjęciach widzę, że ten ideapad 320
    też nie ma zaczepów. Moda to jakaś czy co?

    Mateusz