  • Data: 2018-11-04 12:04:55
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-04 o 11:15, Adam pisze:

    > Ponawiam moją prośbę z poprzedniego postu o podanie strony do wyboru
    > laptopa wg zaznaczonych cech. Napisałem tam o co mi chodzi.

    ceneo.pl i skapiec.pl
    Ale tak wymarzonego laptopa nie kupisz.

    Zrób to co ja radzę wszystkim znajomym, którzy chcą wymarzonego laptopa
    za xxx złotych. Idź do dużego stacjonarnego sklepu, gdzie mają duży
    wybór laptopów. Pomacaj kilka sztuk, zobacz czy pasuje Ci tworzywo,
    jakość obrazu, rozmieszczenie złączy, rodzaj i działanie klawiatury.
    Jak już wstępnie coś wybierzesz, to szukaj w tymże sklepie lub
    internecie wypatrzonego modelu ale z dyskiem SSD, 4 lub lepiej 8 GB RAM,
    i najlepszym/najszybszym procesorem na który Cię aktualnie stać przy
    założonym budżecie.