  • Data: 2018-07-25 15:35:07
    Temat: Re: Laserówka blado drukuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    In pl.misc.elektronika Tasiorsa <t...@p...fm> wrote:
    > TF1 to dawny Forever. Zawsze myślalem ze oni sie przebrandowali na
    > TFO i
    > TF1 juz nie ma :-)

    >Może to leżaki magazynowe ze starym brandem i dlatego tańsze? :)

    >Czyli TFO to brand Forever?

    Raczej odwrotnie - Forever, Foof, i inne to marki spolki ... teraz
    Telforceone,
    kiedys PolTelkom.

    https://www.telforceone.pl/nasze-marki.html

    >Tej firmy od kiepskich akumulatorków i jeszcze
    >gorszych, tanich kamerek?

    Akumulatorki to IMO mieli normalne.
    I nawet nie oszukiwali duzo na pojemnosci.

    > Cóż, mam nadzieję że toner wychodzi im lepiej...

    ... dobor dostawcow ? Bo bateryjki i kamerki to pewnie chinskie, ale
    tonery ... to chyba wiecej firm napelnia w naszym kraju, moze i oni ?
    Ale chyba nie, albo jakis podwykonawca.

    J.