  • Data: 2017-08-21 11:44:39
    Temat: Re: Lenovo A3500-H a tethering
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-19 o 12:01, JoteR pisze:

    > I właśnie ta opcja jest u mnie wyszarzona.
    > Dlatego pytanie było konkretne: próbować "zrootowania" za pomocą
    > podanej strony (jak dla mnie z lekka podejrzanej, ale ja się na tym
    > nie znam) czy może da się to ominąć jakąś aplikacją, korzystającą z
    > własnego mechanizmu tworzenia punktu dostępowego (skoro ustawienia
    > systemowe są zablokowane) - a jeśli tak, to jaką?

    Ale jest, gdyby zamysłem producenta było nieudostępnianie takiej opcji,
    wtedy by nie było nawet takiej wyszarzonej. Wina wydaje się być
    ewidentnie po stronie użytkownika.

    > Urządzenie jest sprawne - przecież napisałem, że po dostaniu się do
    > tej opcji (niedostępnej z poziomu Ustawień systemu) poprzez jakiś
    > ściągnięty widget, bez problemu można uruchomić hot-spota.

    > Patrz wyżej.

    Nie zapominaj o tym że dopiero po twoich zabiegach jest sprawne. Na
    dzień dzisiejszy naprawa jakichkolwiek urządzeń to coraz rzadziej młotek
    i przecinak..

    > Czyli co? Co konkretnie mam wyklikać, aby uaktywnić tę opcję?
    > Bo dzięki temu widgetowi i być może rootowi cały interes już działa,
    > ale męczy mnie niemożność dostania się do tych ustawień wprost.

    Mało prawdopodobne abyś dostał satysfakcjonującą odpowiedź, ale ja bym
    nie rezygnował z wysłania e-maila z zapytaniem do producenta, być może
    wyszła jakaś niedopracowana do końca seria tych urządzeń i dostaniesz
    instrukcję jak to usprawnić.

    > Nie mam na myśli drużyny Pech Poznań, tylko ów przetarg dla Intercity
    > na tablety z zablokowanym tetheringiem.

    No tak,. No ale twój sprzęt chyba nie jest z tej (czy podobnej) puli
    szykowanych pod konkretnego klienta?

    > Nie rozumiem, dlaczego wszyscy tak się jarają zdobyciem "majstra" w
    > jakiejś prowincjonalnej lidze. Mnie bardziej rajcuje obejrzenie
    > fajnego meczu pucharowego z udziałem dowolnej polskiej drużyny, niż
    > świadomość, że zespół z mojej wioski (w którym tubylców jest śladowa
    > ilość*) zdobył jakiś tytuł w krajowym grajdołku.
    >
    > * - tak, kolego Akarm, ilość, nie liczba - tubylcy w Legii są
    > niepoliczalni ;->
    >
    > JoteR

    No już nie taka prowincjonalna, np dla zawodników z krajów
    skandynawskich granie w naszej lidze to dla nich awans.. A co do
    majstrostwa, przecie o to głównie idzie. Po to zorganizowano w ogóle ligę.