  • Data: 2017-08-21 17:32:55
    Temat: Re: Lenovo A3500-H a tethering
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" napisał:

    > Ale jest, gdyby zamysłem producenta było nieudostępnianie takiej opcji,
    > wtedy by nie było nawet takiej wyszarzonej. Wina wydaje się być ewidentnie
    > po stronie użytkownika.

    Serio? No to jeszcze raz pytam - co przeoczyłem i co powinienem wypacać, aby
    dostać się do tej zakładki?

    > Nie zapominaj o tym że dopiero po twoich zabiegach jest sprawne.

    Nieprawda, połaczenie 3G z internetem miałem od razu po zaktywowaniu karty.
    Tylko nie mogłem (i nadal nie mogę w normalny sposób) wejść do ustawień
    tetheringu.

    > Mało prawdopodobne abyś dostał satysfakcjonującą odpowiedź,

    Właśnie widzę... Za to sugestii, że jestem debilem, dostałem aż nadto. ;->
    W każdym razie problem został poniekąd solved i nie ma co dalej drążyć
    tematu.

    > A co do majstrostwa, przecie o to głównie idzie. Po to zorganizowano w
    > ogóle ligę.

    Serio? A mnie się wydaje, że głównie po to, aby ogórki z zapadłych
    azjatyckich stepów czy inni drwale z okolic koła podbiegunowego mieli komu
    spuszczać wpiehdol we wstępnych fazach europejskich pucharów.

    JoteR