  • Data: 2009-07-02 10:25:07
    Temat: Re: Lenovo SL500 - dzielenie dysku na partycje - Dysk Recovery
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Jul 2009 09:57:33 +0000 (UTC), jureq
    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    >Zazwyczaj instalacja XP OEM "małych producentów" nie pójdzie z numerem
    >wziętym z nalepki XP OEM "dużego producenta" (Lenovo)

    Da radę - trzeba aktywować system telefonicznie. Sprawdzone niedawno
    na ~30 kompach gdzie były XP z różnych "źródeł' a własciciel w końcu
    dojrzał do tego że trzeba zalegalizować to co do tej pory było
    pirackie. Problem był z 1 sztuką która chciał aktywacji po kazdym
    restarcie. Było trochę grzebania ale tez bez reinstalacji się obeszło.

    >Teoretycznie większość producentów ma możliwość po długich zachodach
    >dostarczenia pełnej płyty instalacyjnej, nie-Recovery. Podobno wynika to
    >z jakiejś ich umowy z M$. Tylko, że zazwyczaj trwa to bardzo długo a ceny
    >takiej płytki są zaporowe - porównywalne z zakupem pełnej wersji Windows
    >OEM. Spodziewam się, że w Lenovo będzie podobnie.

    Akurat Lenovo w Polsce dostarcza płytki właściwie od ręki o ile mają
    je w magazynie. Jak robiłem na T61 downgrade do XP to pytano mnie czy
    to maja byc płytki Recovery czy OEM. Obie były od ręki w Warszawie.
    Koszt pakietu to 100 PLN brutto. Wziąłem wtedy Recovery bo laptok robi
    za przenośną stację roboczą do Worda/Excella/netu bez żadnych
    udziwnień.

    Zdrówko