  • Data: 2016-03-31 12:15:59
    Temat: Re: Linia wysokiego napięcia jak pijany zając
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wowa" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Powyżej został użyty czas przeszły :)

    A propos - przejezdzalem ze dwa tygodnie temu - miedzy Wroclawiem a
    Brzegiem druty wlasnie wieszali, ale na razie wzdluz autostrady.
    I linia wcale tak nie skakala, bo chyba tylko z raz zmienila strone.

    A teraz cos slysze, ze A4 bedzie zamknieta w okolicach Brzegu, bo
    idzie do remontu - to moze skorzystaja z okazji i przerzuca ...
    http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/a/remont-
    autostrady-a4-od-poniedzialku-mapa-terminy,9800774/

    O, na dzis planowane "Montowanie oznakowania zastępczego do robót przy
    remoncie autostrady. "
    Oraz "Utrudnienia w ruchu spowodowane zamiataniem nawierzchni pasa
    awaryjnego z zajęciem pasa awaryjnego jezdni południowej."
    ... sprzataja po Prezydencie ?
    http://www.gddkia.gov.pl/dane/zima_html/utr_tab_svg.
    htm

    Calej chyba jednak nie zamkna, wiec problem przerzutu zostaje :-)

    J.