  • Data: 2016-04-08 16:11:41
    Temat: Re: Linia wysokiego napięcia jak pijany zając
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:56fcf8df$0$22825
    Użytkownik "wowa" napisał w wiadomości grup
    >Powyżej został użyty czas przeszły :)

    No i mamy ciag dalszy

    http://www.radiowroclaw.pl/articles/view/52049/Uwaga
    -kierowcy-Weekend-z-utrudnieniami-na-autostradzie-A4

    "Od soboty, od godziny 7.00, energetyka będzie prowadzić prace na
    odcinkach Bielany Wrocławskie - Wrocław Wschód.
    O 8.00, na 10 do 15 minut, autostrada w obie strony zostanie
    zamknięta. "

    Swoja droga - nikt nie sfilmowal wczesniejszych i nie ma na YT ?

    J.