  • Data: 2018-01-22 09:01:56
    Temat: Re: Link 4
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 08:53:55 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Aviva bez łaski 500zł(OC, NNW i jakiś antsistance tam jeszcze jest)-taniej o ok 10%
    jak rok temu

    Co najdziwniejsze jak teraz patrze to 19 stycznia przysłali mi meila z propozycją
    odnowienia polisy u niuch. Cena 590zł
    Dzisiaj o 00:40 dostałem meila tez od aviva
    "dziękujemy za wybór Avivy w minionym roku. Przypominamy, że ubezpieczenie samochodu
    FIAT Multipla obowiązuje jeszcze tylko 14 dni. Dlatego na kolejny rok przygotowaliśmy
    dla Pana specjalną ofertę kontynuacji ubezpieczenia.
    Aby przedłużyć ochronę samochodu z dodatkową zniżką, wystarczy zalogować się do
    serwisu MojaAviva."
    Zalogowałem się a tam cena 501zł;)