  • 71. Data: 2013-07-17 00:42:44
    Temat: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Bo na zwyklych zarowkach ... technika sie az tak nie posunela aby
    > stabilizowac zasilanie zarowek.
    > Zreszta znikomy w tym sens.
    > Wiec powinienes zauwazyc ... nie przygladales sie uwaznie czy ...

    Hmm ... różnica jasności świecenia między 12 i 14V chyba nie jest specjalnie
    widoczna chyba, że się obserwuje zmianę.

  • 72. Data: 2013-07-17 00:46:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Przy wyswietlaniu zawija, przy odpowiadaniu nie.

    A no to jednak Wy macie lichy czytnik a nie on :-)

    > Ale kogutek nigdy nie kasowal zbednych cycatow, to tej uciazliwosci
    > nie wie.

    To inna sprawa, prawda ?

  • 73. Data: 2013-07-17 01:04:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 00:42:44 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
    >
    > Hmm ... różnica jasności świecenia między 12 i 14V chyba nie jest specjalnie
    > widoczna chyba, że się obserwuje zmianę.

    Np zapala czy gasi silnik w garazu przy wlaczonych swiatlach.
    A wtedy jest, i to bardzo.

    J.

  • 74. Data: 2013-07-17 16:14:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-16 17:45, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > No i tak właśnie ma być. Linie zmienia się jak trzeba tworząc akapity a
    > nie na zapas.

    Mylisz się.

    > Sprawnego

    Gdyby tak było nie wstydził byś sie podać nazwy.

  • 75. Data: 2013-07-19 11:32:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Mylisz się.

    Ale że co ? Że masz inne przekonania. Ja mówię jak to się robi. Że nigdzie
    nie łamie się linii po 80-tym znaku jak nie ma ku temu przesłanek. Że robi
    się właśnie jeden akapit, który czytnik zawija według potrzeb.

    > Gdyby tak było nie wstydził byś sie podać nazwy.

    Ta. Bo mały jasiek przyszedł na niusy co nie umie sobie sam wyczytać a teraz
    będzie sprawdzał czytniki bo poczuł się specjalistą wielkiej klasy.

  • 76. Data: 2013-07-19 13:21:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello John,

    Friday, July 19, 2013, 11:32:18 AM, you wrote:

    [...]

    > Ale że co ? Że masz inne przekonania. Ja mówię jak to się robi. Że nigdzie
    > nie łamie się linii po 80-tym znaku jak nie ma ku temu przesłanek. Że robi
    > się właśnie jeden akapit, który czytnik zawija według potrzeb.

    Odróżniaj edytor tekstów od czytnika news i protokołu NNTP. Przykro
    mi, ale ze względu na ograniczenia długości linii Twoje żądanie
    niedzielenia akapitu jest błędne, niestety.
    Owszem - mój czytnik bez najmniejszego problemu radzi sobie z
    samoczynnym łamaniem linii ale zaleceniem odpowiedniego RFC jest
    jednak łamanie wierszy przed wysyłką - żeby stare serwery news nie
    głupiały.

    Twój czytnik łamie linie przy wysyłaniu.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 77. Data: 2013-07-19 14:04:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-19 13:21, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > samoczynnym łamaniem linii ale zaleceniem odpowiedniego RFC jest
    > jednak łamanie wierszy przed wysyłką - żeby stare serwery news nie
    > głupiały.

    Nie to, żebym się czepiał, ale które RFC? :)
    Pobieżne zerknięcie do 3977, 4643 i 4644 nic nie dało.
    Jedyne co znalazłem to ograniczenie linii do 998 znaków (+2 na CRLF) w
    przypadku SMTP i IMF (2821 i 2822).

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 78. Data: 2013-07-19 18:10:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mirek,

    Friday, July 19, 2013, 2:04:52 PM, you wrote:

    > Nie to, żebym się czepiał, ale które RFC? :)

    To samo, które ogranicza References do 1024 znaków.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 79. Data: 2013-07-20 10:23:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl>

> [...]
    > Pobieżne zerknięcie do 3977, 4643 i 4644 nic nie dało.
    > Jedyne co znalazłem to ograniczenie linii do 998 znaków (+2 na CRLF) w

    No więc ...

    Zupełnie różne sprawy. Serwery mają te 1000 znaków a niecałe 80 to postulat
    na rzecz pokazywania na starożytnych terminalach. I to łamanie przed 80
    znaków w artykułach G... jest tyle, że W ŹRÓDLE bo jak nie chodzi o proste
    pokazanie na 80-znakowym terminalu to czytnik zajmuje się pokazaniem
    artykułu w oknie terminala i sobie zawinie do tego ile terminal ma. A
    naprawdę nawet tego łamania 80-znaków w źródle nie potrzeba bo się tak po
    prostu dzisiaj nie wyświetla. Zawsze to czytnik rozkodowuje wiadomość i ma
    potencjał pokazania zgodnie z rozmiarami okna.

  • 80. Data: 2013-07-22 08:13:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-19 18:10, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > To samo, które ogranicza References do 1024 znaków.

    Czyli?