eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaLozyska › Re: Lozyska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Lozyska
    Date: Wed, 13 Oct 2010 12:36:47 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <i9423n$bto$1@news.onet.pl>
    References: <i91q0v$6no$1@news.onet.pl> <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aacg165.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1286966199 12216 83.4.58.165 (13 Oct 2010 10:36:39 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Oct 2010 10:36:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:27213
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:6a48.00000026.4cb48576@newsgate.onet.pl...
    >> Ktos wie jak to sie uszczelnia - zwykly jeden simering ? Nie za
    >> malo, gdy jest ryzyko zalania silnika pod napieciem w koncu ?
    >>
    > Jest wiele typów uszczelnień. Od sznura azbestowego, poprzez
    > bardzo dobre cierno
    > oporowe. Po konstrukcje w których nie ma żadnych uszczelnień a
    > silnik z pompą
    > jest zalany od środka tym co pompuje.

    To pompka podobna do
    http://saga.ofertyfirm.com.pl/o_43742_Obiegowa+pompa
    +bezd%B3awnicowa+Wilo+Star+RSG/Obiegowa+pompa+bezd%B
    3awnicowa+Wilo+Star+RSG.html

    Nie wiem czy bym sie odwazyl dac kiepskie uszczelnienie i ryzykowac
    zalanie silnika i czesci pod napieciem.
    Raczej jakies potrojne uszczelki.

    Ale ta faktycznie jest bezdlawnicowa, co budzi moja dalsza
    ciekawosc - jak oni to zrobili ?
    Dobrze izolowany drut w silniku, szczelna komora na wirnik czy
    jakies magnetyczne sprzezenie ?

    > Dlaczego ciszej ze smarem. Bez smaru
    > obraca się metal po metalu. Ze smarem metalowe elementy przestają
    > się dotykać.

    Ale dlaczego ciszej po wyjeciu zuzytego lozyska z korpusu ?
    Przeciez skoro zuzyte, to dotykanie metali, nawet wprasowanego w
    korpus, gorsze niz w nowym tez wprasowanym w korpus.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: