  • Data: 2016-10-18 10:54:47
    Temat: Re: Ludzki umysł jest niesamowity
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 października 2016 16:13:15 UTC+9 użytkownik s...@g...com
    napisał:
> [...]
    się grać, czy czegoś pożytecznego, z czego potem da się żyć.

    > Mam sąsiada nauczyciela WF od nastu lat.
    > Mówi że jak zaczynał to nie mógł nadążyć za uczniami.
    > Obecnie wydolność dzieci w jego szkole jest na poziomie 50 letniej
    > gospodyni domowej.
    > Tylko kciuki są wyćwiczone

    To jeszcze nic. Azjaci są w stanie pisać na klawiaturze z prędkością dla mnie
    niewyobrażalną, w obcym języku (angielskim) nie patrząc ani na klawiaturę ani na
    ekran, słuchając co im się dyktuje. Wyćwiczone kciuki polskich dzieci nie zrobią na
    nikim wrażenia.