  • Data: 2009-07-04 05:46:24
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr M pisze:

    > Jaki software masz na myśli? A i że nie kupisz to jest wada? To jest
    > świadomy wybór.
    Ja od paru lat używam linuksa i czasami musze sie liczyc z
    ograniczeniami. PAre dni temu kupiłem rejestrator z kamerami który ma
    wbudowanego linuksa. Niestety aby go "obsłuzyć" potrzebuje Internet
    Explorera i ActiveX. Bedziesz go miał na macu? 20% gierek na necie i
    odtwaraczy na www bedzie tego wymagac.... KAmerki IP jak słyszałem też..

    ToMasz