  • 1. Data: 2009-07-03 09:39:13
    Temat: MAC co za i przeciw?
    Od: Adam <a...@o...pl>

    Witam

    Chciałbym się dowiedzieć czegoś w temacie MAC-ów:
    - co za
    - jakie przeciw
    - o co chodzi z tym, że MAC jest wydajniejszy i dlaczego

  • 2. Data: 2009-07-03 09:47:53
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Adam"
    >Chciałbym się dowiedzieć czegoś w temacie MAC-ów:
    >- co za

    To, że bez MAC ciężko byłoby ci się komunikować w sieci Ethernet.

    >- jakie przeciw

    Np. arp-cache poisoning.

    >- o co chodzi z tym, że MAC jest wydajniejszy i dlaczego

    Bo ma jedną nóżkę bardziej.

    --
    Kruk@ -\ | A prokreacja w cukierni jest słodka... przez
    }-> epsilon.eu.org | pączkowaie (Krzysztof Kędzierski)

  • 3. Data: 2009-07-03 10:04:29
    Temat: Re: MAC co za i przeciw? - korekta - chodzi o komputery Apple
    Od: Adam <a...@o...pl>

  • 4. Data: 2009-07-03 10:53:26
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    no to proponuję google i przegląd 178 000 wątków na grupach dyskusyjnych w
    których jest na ten temat rozmowa

  • 5. Data: 2009-07-03 11:07:19
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-07-03 11:39, Użytkownik Adam napisał:
    > Witam
    >
    > Chciałbym się dowiedzieć czegoś w temacie MAC-ów:
    > - co za
    > - jakie przeciw
    > - o co chodzi z tym, że MAC jest wydajniejszy i dlaczego

    Na p.c.s.macintosh nie mieli żadnych za ani przeciw ?
    Bo tego że jest wydajniejszy to nawet oni już nie piszą.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-07-03 12:37:44
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 03 Jul 2009 13:07:19 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Na p.c.s.macintosh nie mieli żadnych za ani przeciw ?
    > Bo tego że jest wydajniejszy to nawet oni już nie piszą.

    Na swojej grupie już nie, ale wysyłają desanty trolli na inne.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 7. Data: 2009-07-03 15:14:21
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-07-03 14:37, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Na swojej grupie już nie, ale wysyłają desanty trolli na inne.

    To był jakiś nowy nabywca tego sprzętu, na ich grupie
    wyśmiali go z marszu.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-07-03 15:20:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 03 Jul 2009 17:14:21 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > To był jakiś nowy nabywca tego sprzętu, na ich grupie
    > wyśmiali go z marszu.

    Niczego innego się po wyznawcach iSteve'a nie spodziewałem.

  • 9. Data: 2009-07-03 18:13:50
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    A gdyby tak mieć kasę, co taki wydatek jakieś 5-10tyś na
    takiego MacBooka czy iMaca to było by zwykłe machnięcie
    ręką, jest też jak się nie mylę emulacja Windowsów jak i
    cały system można też zmienić na Windows, to są jakieś
    minusy? W sumie autor wątku pytał o sprzęt raczej nie o
    system. No to jakie wady? Kasa tylko.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 10. Data: 2009-07-03 19:08:13
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Piotr M pisze:
> [...]
    > Windows, to są jakieś minusy? W sumie autor wątku pytał o sprzęt raczej
    > nie o system. No to jakie wady? Kasa tylko.

    Makówki są takie drogie z tego samego powodu, dla którego auta dla
    niepełnosprawnych są takie drogie.