    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: MAC co za i przeciw?
    Date: Sat, 04 Jul 2009 14:03:27 -0400

    On Sat, 4 Jul 2009 08:32:58 +0200, "lamer" <l...@p...pl> wrote:

    >Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    >Ale linuksy cicho siedzą w serwerowniach i nie pchają sie ludziom do domów
    >:P

    przeczy o tym juz chocby post ToMasza.

    >Są. I jest ich cala masa, chociazby kompilator Delphi czy zwyczajne gry.
    >Bo nie powiesz, ze tytul X mozna zastapic tytulem Y, bo oba sa z tego samego
    >gatunku :P

    nie znam sie na gierkach, ale to tak jak z ksiazka do np. geografii
    jednego autora mozna zastapic ksiazka innego. chyba, ze ktos naprawde
    te a ni einna gierke lubi, to wtedy kupuje sobie sprzet, ktory mu
    obsluzy jego glowne zainteresowanie. albo postawi dualboot na makowce.

    >Sam jestem ciekaw zalet nowych Maców, bo w roku 1995

    wlasnie wtedy byl sprzetem ulomnym, bo jednowatkowym. za to mial mase
    ciekawego softu, ktorego nie bylo na PC, ale tam byl znowu inny,
    ktorego nie bylo na makach i do pewnego momentu nie bylo ekwiwalentow
    ani tu ani tu.

    > to faktycznie był
    >ciekawy sprzęt, ale dzisiaj to jedynie PC za grubą kasę.
    >lamer

    bezpieczenstwo. praktycznie zero wirusow, a jak juz sa, to trzeba sie
    dobrze nakombinowac, zeby takiego zainstalowac. niezwykle dobrze
    przymylana kontrukcja i elegancki wyglad.
    wady maka ma dla mnie dokladnie takie same jak peceta. za wolny, za
    malo pamieci, za malo miejsca na twardych dyskach. <rs>